Blog

Najpopularniejsze taktyki SEO bieżącego roku

Wraz z pojawieniem się algorytmu Google ukrywającego się pod nazwą „Koliber”, do lamusa odeszły tradycyjne taktyki związane z pozycjonowaniem. Dla wielu osób pozycjonowanie stało się jednak procesem łatwiejszym. Jakie taktyki warto znać, by…

czytaj dalej

W jaki sposób ocenić jakość pozyskanych linków?

W uzyskaniu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google duże znaczenie mają linki prowadzące do naszej strony. Nie jest jednak istotna ich ilość, a jakość. Każde ze źródeł, w których znajdzie się nasz link ocenione zostanie pod względem jakości…

czytaj dalej

Konferencja I/O 2015 – nowości od Google

Pod koniec maja w San Francisco odbyła się konferencja I/O 2015, podczas której Google zaprezentował swoje plany na najbliższą przyszłość. Zgromadzonej publiczności zaprezentowano usługę HBO Go, na wszystkie platformy, które są zgodne z Google…

czytaj dalej

Jak zbudować wizerunek w internecie?

Prowadzisz firmę, masz stronę internetową i profile w kanałach społecznościowych, ale w dalszym ciągu czegoś Ci brakuje? Radzimy w jaki sposób pozytywnie wpłynąć na budowę naszego wizerunku w sieci. Pamiętajmy posiadanie strony internetowej…

czytaj dalej

Jakich błędów na Instagramie nie popełniać?

Instagram cieszy się coraz większym powodzeniem, nie dziwi więc jego wykorzystanie, jako kolejnego z kanałów komunikacji z klientami. Jednak korzystanie z tego portalu społecznościowego niesie ze sobą również kilka pułapek. Co zrobić, aby ich…

czytaj dalej

Jak zwiększyć swoją popularność na Instagramie?

Facebook cieszy się niesłabnącą popularnością, jednak z miesiąc na miesiąc wzrasta również znaczenie aplikacji, jaką jest Instagram. W jaki sposób przysporzyć sobie popularności na tym kanale i sprawić, by więcej użytkowników chciało skorzystać z…

czytaj dalej

Marketingowe prognozy na rok 2015

Marketing internetowy to jedna z najszybciej ulegających zmianom branż. Z roku na rok zmienia się profil internauty oraz właściwy sposób dotarcia do naszego odbiorcy, który zdecyduje się na dłuższe obcowanie z naszą stroną. Rok 2015 będzie najpewniej…

czytaj dalej

Sposoby na skuteczne monitorowanie marki w internecie

O to dlaczego warto monitorować sposób wypowiadania się o naszej marce w internecie, zapewne nikt nie zapyta. Jest to bowiem kwestia dość oczywista. Jednak sposób, w jaki można tego dokonać, to już zupełnie inna sprawa. Bez względu na to, jakie mamy…

czytaj dalej

Jakich błędów w opisach produktów nie popełniać

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, to zapewne często zastanawiasz się nad tym, w jaki sposób powinny wyglądać poprawnie stworzone opisy produktów. Oto kilka rad, które pozwolą Ci ulepszyć tę sferę. Bądź oryginalny Pierwsza i najważniejsza zasada…

czytaj dalej

Planer Google, a odpowiednie słowa kluczowe

Właściwe dobrane słowa kluczowe, to jeden ze składników, który przyczynia się do sukcesu naszej strony internetowej. Jednak, aby słowa kluczowe zostały właściwie dobrane, niezbędne jest wcześniejsze przeprowadzenie analizy. Zacznijmy od tego czym…

czytaj dalej

Uczyń WordPress przyjazny SEO

Zamierzacie założyć swoją pierwszą stronę wykorzystując do tego platformę, jaką jest WrdPress? W takim razie przeczytajcie na co warto zwrócić uwagę podczas wybierania właściwego szablonu. Na samym początku warto zaznaczyć, że wybór właściwego…

czytaj dalej

Jak korzystać z mediów społecznościowych?

Konieczność obecności w mediach społecznościowych dla wielu firm wydaje się czymś oczywistym. Nie każdy jednak wie w jaki sposób należy prowadzić profil, by był ciekawy dla naszych klientów oraz w jaki sposób należy mierzyć efektywność poczynionych…

czytaj dalej

Mailing reklamowy – jak z niego korzystać?

Mailing reklamowy cieszy się uznaniem wśród wielu przedsiębiorców, którzy chwalą sobie między innymi wysoki poziom jego skuteczności. Usługa ta polega na wyselekcjonowaniu grupy odbiorców, którzy otrzymają od nas mailling o określonej treści…

czytaj dalej

Archiwa