BLOG EKSPERCKI

Jak zbudować wizerunek w internecie?

Prowadzisz firmę, masz stronę internetową i profile w kanałach społecznościowych, ale w dalszym ciągu czegoś Ci brakuje? Radzimy w jaki sposób pozytywnie wpłynąć na budowę naszego wizerunku w sieci. Pamiętajmy posiadanie strony internetowej…

czytaj dalej

Jakich błędów na Instagramie nie popełniać?

Instagram cieszy się coraz większym powodzeniem, nie dziwi więc jego wykorzystanie, jako kolejnego z kanałów komunikacji z klientami. Jednak korzystanie z tego portalu społecznościowego niesie ze sobą również kilka pułapek. Co zrobić, aby ich…

czytaj dalej

Jak zwiększyć swoją popularność na Instagramie?

Facebook cieszy się niesłabnącą popularnością, jednak z miesiąc na miesiąc wzrasta również znaczenie aplikacji, jaką jest Instagram. W jaki sposób przysporzyć sobie popularności na tym kanale i sprawić, by więcej użytkowników chciało skorzystać z…

czytaj dalej

Marketingowe prognozy na rok 2015

Marketing internetowy to jedna z najszybciej ulegających zmianom branż. Z roku na rok zmienia się profil internauty oraz właściwy sposób dotarcia do naszego odbiorcy, który zdecyduje się na dłuższe obcowanie z naszą stroną. Rok 2015 będzie najpewniej…

czytaj dalej

Planer Google, a odpowiednie słowa kluczowe

Właściwe dobrane słowa kluczowe, to jeden ze składników, który przyczynia się do sukcesu naszej strony internetowej. Jednak, aby słowa kluczowe zostały właściwie dobrane, niezbędne jest wcześniejsze przeprowadzenie analizy. Zacznijmy od tego czym…

czytaj dalej

Uczyń WordPress przyjazny SEO

Zamierzacie założyć swoją pierwszą stronę wykorzystując do tego platformę, jaką jest WrdPress? W takim razie przeczytajcie na co warto zwrócić uwagę podczas wybierania właściwego szablonu. Na samym początku warto zaznaczyć, że wybór właściwego…

czytaj dalej

Jak korzystać z mediów społecznościowych?

Konieczność obecności w mediach społecznościowych dla wielu firm wydaje się czymś oczywistym. Nie każdy jednak wie w jaki sposób należy prowadzić profil, by był ciekawy dla naszych klientów oraz w jaki sposób należy mierzyć efektywność poczynionych…

czytaj dalej

Mailing reklamowy – jak z niego korzystać?

Mailing reklamowy cieszy się uznaniem wśród wielu przedsiębiorców, którzy chwalą sobie między innymi wysoki poziom jego skuteczności. Usługa ta polega na wyselekcjonowaniu grupy odbiorców, którzy otrzymają od nas mailling o określonej treści…

czytaj dalej

Nowe funkcjonalności Google Analytics

Jakiś czas temu Google wprowadziło nowy sposób zarządzania użytkownikami, a 1 października podczas Analytics Summit 2013 ogłoszono nowe funkcjonalności. Poniżej możecie zapoznać się z częścią z nich. Sprawdźcie z czego warto skorzystać. Informacje o…

czytaj dalej

Pierwsze kroki w pozycjonowaniu

Bardzo często jeśli chcemy wypozycjonować stronę internetową, zadanie to zlecamy firmie, która specjalizuje się w marketingu i tego rodzaju zadaniach. Uznajemy, że to wystarczy i nie musimy się niczym przejmować. Wbrew pozorom warto jednak zrobić…

czytaj dalej

Archiwa