Budowa zaplecza SEO – główne komponenty

utworzone przez | Lis 22, 2016 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Zaplecze SEO ma zarówno swoich zwolenników, jak i przeciwników. Jedni uważają, że stanowi ono efektywną formę promocji strony. Inni uważają je za kompletnie bezużyteczne i pomijają przy realizacji projektu strony. My jednak uważamy, że lepiej mieć zaplecze SEO niż go nie mieć. Poniżej prezentujemy główne komponenty, z jakich powinno się ono składać, aby zapewnić właściwą budowę witryny.[signinlocker] Zaplecze SEO stanowi zbiór witryn i blogów, które przydadzą się przy budowie pozycji danej strony internetowej. Największą jego zaletą jest to, że sam właściciel witryny odpowiada za jakość zaplecza i decyduje, czy faktycznie będzie pożyteczne i przydatne, czy też nie. Głównym zadaniem zaplecza jest wspieranie witryny głównej. Powinniśmy zadbać, aby znalazły się tam same wartościowe treści, które nieodłącznie są związane z witryną. Pozwoli to osiągnąć jej wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania.

1.Domena
Pierwszym elementem, o jaki powinniśmy zadbać przy budowie zaplecza jest domena i hosting. Najlepiej wybrać takie, które były już używane i mają określoną historię. Pamiętaj, że im starsza domena, tym lepsza. Trzeba oczywiście przy ich zakupie uważać. Warto wykorzystać takie narzędzia, jak ahrefs czy majestic do sprawdzenia, czy domena nie zawiera jedynie śmieciowych linków, które w żaden sposób nie zwiększą popularności naszej witryny.

2.Skrypt
Podstawą budowy zaplecza SEO jest odpowiedni skrypt. Pozwoli on zbudować dobrej jakości witrynę. Najbardziej popularny jest oczywiście WordPress. Daje on ogromne możliwości, jest przyjemny w obsłudze i posiada wiele darmowych templatek. Warto jednak do stworzenia zaplecza wybrać więcej niż jeden skrypt. Warty polecenia jest Joomla.

3.Szata graficzna
Na pewno nie powinniśmy wybierać jednych i tych samych szablonów do budowy zaplecza. Ważna jest tu różnorodność. Jeżeli popełnimy w tym zakresie błąd, Google bardzo szybko wyłapie nasze strony zapleczowe i nie będą one dla nas już w żaden sposób użyteczne.

4. Wysokiej jakości kontent
Jest to najważniejszy element budowy zaplecza SEO. Treść powinna być jak najbardziej unikalna, poprawna gramatycznie i ortograficznie oraz musi zawierać merytoryczne informacje użyteczne dla internauty. Ważne jest, aby treść została poddana optymalizacji. Na pewno nie nadadzą się tu treści preclowe. Potrzebny jest zdecydowanie wyższej jakości content.

5. Fotografie na zaplecza
Tekst bez zdjęć w żaden sposób nie zainteresuje internauty, który przyzwyczajony jest do multimediów. Warto umieszczać na zapleczu różnorodne fotografie, które można pobrać z darmowych platform, takich jak na przykład Pixabay.[/signinlocker] Pamiętaj, aby przy tworzeniu stron zapleczowych zadbać o to, aby nie były one widoczne dla Google. Jeżeli wyszukiwarka je wykryje, będą dla nas bezużyteczne. Dlatego tak ważne jest tworzenie zaplecza SEO z różnych komponentów i mieszkanie wielu możliwości w obrębie jednego elementu, takich jak szablon czy domena. Pozwoli to na skuteczne ukrycie domen bez większego problemu, co jak najbardziej każdemu się spodoba i przyniesie wiele korzyści.

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa