Jak zoptymalizować lokalne SEO?

utworzone przez | Maj 13, 2016 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Nowe technologie wpływają w sposób znaczący na wyniki wyszukiwania. Co trzeba wziąć pod uwagę by zyskać wysoką pozycję w wyszukiwarce w odniesieniu do wyszukiwani lokalnych?[signinlocker] Aby zyskać jak najwyższą pozycję w lokalnych wynikach wyszukiwania, należy położyć nacisk na pozycję w Google Maps. Optymalizacja strony pod kątem SEO, również w znaczący sposób przełoży się na zajmowaną przez nas pozycję w wyszukiwarkach.

Po pierwsze uzupełnijmy wszystkie informacje w panelu Google Moja Firma. Dobrze by informacje zawarte na stronie pokrywały się z tymi informacjami. Dzięki temu Google odznaczy naszą stronę, jako zaufaną. Nie zapomnijmy oczywiście również o tym, aby strona była przyjazna dla użytkowników, czyli tak by bez trudu mogli się po niej poruszać. Warto również zatroszczyć się o pozytywne opinie na temat naszej firmy. W odniesieniu do pozycjonowania lokalnego duże znaczenie ma również pozyskanie linków lokalnych. Dlatego spróbujmy pozyskać linki od firm, które pochodzą z tego samego obszaru geograficznego, co my.

Krążące o nas po internecie opinie to klucz do wysokich pozycji. W końcu to bardzo często w oparciu o nie potencjalni klienci decyduj się na skorzystanie lub rezygnują z naszych usług. Nie liczy się ilość pozyskanych opinii, ale ich jakość. W końcu klienci szukają firm, które mają dobre noty. Co się liczy? Obsługa klienta, kontakt z użytkownikami poprzez media społecznościowe, dążenie do perfekcji poprzez poprawianie niedociągnięć. Jeśli otrzymujemy nieprzychylne opinie, warto dowidzieć się co nie podoba się klientom i odpowiedzieć im w uprzejmy sposób starając się naprawić wspomniane niedociągnięcia. To zwiększy pozytywny wizerunek w oczach klientów. Pokaż, że słuchasz klientów i starasz się naprawić to co im si ęnie podoba.

Warto założyć konta i uzupełnić informacje o sobie w serwisach takich jak Google Maps. Google+ czy Facebook. Konta w tych platformach pomogą nam utrzymać kontakt z naszymi klientami, a użytkownikom wyrazić opinię na nasz temat. Firma staje się również bardziej wiarygodna. Warto również dostosować narzędzia do prowadzonej przez nas działalności, wybierając odpowiednie platformy, takie jak Snapchat czy Instagram. Pozyskiwanie wcześniej wspomnianych linków również pozwala podwyższyć pozycję w wynikach wyszukiwania. Dlatego warto zbudować stabilną sieć linków, która prowadzi do naszej strony. Pomoże w tym utrzymywanie kontaktu z lokalnymi firmami. Warto również zadbać o mobilną odsłonę naszej strony. Nie zapominajmy także o treści, która znajduje się na naszej witrynie. Pamiętajmy by umieścić na stronie internetowej wszelkie niezbędne informacje. Tak by klient nie musiał szukać odpowiedzi na nurtujące go pytania przez cały dzień. Nieczytelna strona może bowiem skutecznie go zniechęcić do skorzystania z naszych usług.[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa