Najpopularniejsze taktyki SEO bieżącego roku

utworzone przez | Sie 2, 2015 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Wraz z pojawieniem się algorytmu Google ukrywającego się pod nazwą „Koliber”, do lamusa odeszły tradycyjne taktyki związane z pozycjonowaniem. Dla wielu osób pozycjonowanie stało się jednak procesem łatwiejszym. Jakie taktyki warto znać, by rzeczywiście tak było?[signinlocker] Pilnuj meta tagów
Meta tagi mają dostarczyć wyszukiwarce Google podstawowych informacji na temat naszej strony. Aby jednak tak było, konieczne jest ich właściwe używanie. Wiele osób umieszcza tam słowa kluczowe. Takie działania zdecydowanie dyskredytują nas w oczach wyszukiwarki. Pamiętajmy, że zgodnie z zastosowaniem w poszczególnych meta tagach umieszczamy tytuł strony oraz jej opis. Meta opisy powinny być stworzone odpowiednio do każdej ze stron prezentując jej zawartość. Mają one bezpośredni wpływ na współczynnik konwersji. Tytuł strony powinien informować wyszukiwarkę o czym jest nasza strona. Tekst powinien również zachęcić użytkowników do wejścia na naszą witrynę.

Warto korzystać także ze znaczników header – H1 H2, H3, które określają ważność otoczonych nimi treści. Dbajmy także o właściwy opis grafiki, wyszukiwarka nie może jej odczytać bezpośrednio, może jednak odczytać nazwę pliku, jego opis czy tekst alternatywny. Warto więc poświęcić nieco czasu na zdefiniowanie obrazu pod kątem frazy, która właściwie go opisze.

Nie przesadzaj ze słowami kluczowymi
Czasy, w których jak największa ilość słów kluczowych w tekstach, zapewniała nam sukces minęły bezpowrotnie . Przesadne zagęszczenie słów kluczowych w artykule, który nie ma większego sensu, przypomina użytkownikowi bardziej spam, niż wartościowy materiał. Dlatego umieszczając słowa kluczowe, róbmy to z głową. Ważniejsza jest jakość, a nie ilość. Wszystko to zwiastuje coraz większy zwrot w stronę content marketingu, czyli tworzenia treści, które są dla czytelnika wartościowe. Zaprocentuje to nie tylko zainteresowaniem ze strony czytelników, ale i lepszym podejściem ze strony wyszukiwarek.

Dbaj o czytelność adresu
Adres URL to jedna z najważniejszych informacji jeśli chodzi o postrzeganie naszej strony przez roboty wyszukiwarek, które od razu sprawdzają, czy adres jest łatwy do wyszukiwania i skategoryzowania. Adres strony nie powinien być długi. Pozwoli to nie tylko na jego łatwiejsze zapamiętanie, ale i łatwiejsza kategoryzację naszej strony. Wzrośnie także nasza szansa na to, że będziemy pojawiać się w wynikach odpowiednich do zawartości naszej strony, łatwiej będzie dotrzeć również do potencjalnej grupy docelowej.

Pilnuj linków i szybkości ładowania
Równie istotną kwestią jest również zadbanie o to by, zaplecze linków, które prowadzą do naszej strony składało się z przekierowania naturalnego. Linki przychodzące w dalszym ciągu stanowią bowiem dość istotną kwestie, jeśli o wysokość naszej pozycji chodzi. Warto dokonywać bieżącego monitoringu pochodzenia linków, tak by pochodziły z wartościowych stron i były naturalne. Najlepiej by pochodziły ze stron istotnych w naszej branży. Szybkość ładowania strony również ma znaczenie. Nie tylko zachęca użytkowników do ponownych odwiedzin i nie denerwuje ich, ale i sprawia, że Google uznaje naszą witrynę za bardziej wartościową.[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa