Pomysły na promocje w sklepie internetowym

utworzone przez | Paź 27, 2015 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Wielkimi krokami zbliża się 27 listopada czyli Black Friday, kiedy to sklepy będą oferowały liczne obniżki cen oraz ofert specjalnych. W jaki sposób wybić się na ich tle i zdobyć przy tym popularność? Podajemy kilka pomysłów.
[signinlocker]
Pierwszym pomysłem, który wydaje się doskonały, jest darmowa wysyłka. W końcu jeśli klient trafi na produkty w tej samej cenie, to może okazać się, że darmowa wysyłka wpłynie ostatecznie na jego wybór. Kolejny z pomysłów to procentowa obniżka ceny produktu. Obniżka procentowa na dany produkt jest stosunkowo często spotykaną opcją. Działa dobrze szczególnie z wcześniej wspomnianą darmową dostawą. Jeszcze innym pomysłem jest zniżka na drugi produkt, tego rodzaju rozwiązanie może zachęcić klienta do zakupu drugiego przedmiotu, którego w normalnych warunkach nie kupiłby. Jeszcze bardziej kuszące jest zaproponowanie produktu gratis, wybranego przez nas lub klienta. Albo dwa produkty w cenie jednego. Nieco zmodyfikowana opcja to dwa produkty, a trzeci gratis. Jeśli ktoś poszukuje prezentów to szczególnie może zadziałać. W odniesieniu do prezentów kusząca może być także opcja zestawów produktów, większe zakupy będą tańsze niż pojedynczy produkt. Warto wypróbować tę metodę w odniesieniu do kolekcji kosmetyków z jednej linii czy książek z tej samej serii.
Inną możliwością jest kupon rabatowy na kolejne zakupy, zachęci nie tylko do zakupu, ale i powrotu do naszego sklepu. Również dodawanie gratisów do określonej grupy produktów daje możliwość skierowania uwagi klientów na produkty, na których sprzedaży wyjątkowo nam zależy. Oprócz tego pamiętajmy o takich podstawach, jak możliwość wymiany lub zwrotu towaru. Zasady dotyczące wymiany towaru powinny być jasno określone, tak by klient nie miał żadnych wątpliwości. Plusuje również możliwość skontaktowania się ze sprzedawcą, zwłaszcza jeśli klient nie musi czekać bardzo długo na odpowiedź.

Do skorzystania z oferty naszego sklepu przyczynić mogą się również czasowo ograniczone promocje. Mogą one bowiem skłonić klientów do szybszej decyzji.

Możemy nawet wypróbować promocji, która rozpocznie się o określonej godzinie i skończy w określonym czasie informując o tym naszych klientów. Klientów, którzy kupują prezenty przekonać może również zniżka na większą ilość produktów. Jeśli chcemy zatrzymać klienta na dłużej, warto pomyśleć o punktach lojalnościowych. A jeśli chcemy zdobyć nowych klientów, to doskonałym pomysłem może okazać się wykorzystanie kuponów promocyjnych rozpowszechnianych na przykład za pośrednictwem portali społecznościowych. Tutaj swoje zadanie spełnić mogą również karty podarunkowe.
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa