W jaki sposób stworzyć dobry przekaz?

utworzone przez | Lut 24, 2016 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Spersonalizowany przekaz to podstawa tworzenia długotrwałych relacji z naszymi klientami. Skutkuje to zarówno ich chętnym powrotem na naszą stronę i korzystaniem z oferowanych produktów. Aby jednak tak się stało i przekaz był spersonalizowany konieczne jest poznanie naszego odbiorcy.[signinlocker] Badanie odbiorców polega na skupieniu się na specyficznej grupie użytkowników. Dokonujemy tego po to, by następnie sprowokować ich do określonych zachowań, również tych zakupowych. Analizujemy potrzeby, interesy użytkowników oraz ich zachowania. Wydzielenie interesującej nas grupy pozwala stworzyć dedykowaną reklamę w oparciu o uzyskane dane. Właściwy przekaz przyda nam się zwłaszcza jeśli posiadamy produkt, który przeznaczony jest dla szczególnie zawężonej grupy osób. Za sprawą technologii mamy obecnie dostępny cały wachlarz narzędzi, które pozwalają nam na precyzyjne dobranie formy mediów. Możemy oczywiście zdecydować się na jeden sposób przekazu, ale nie jest to raczej wskazane. Najlepiej znaleźć kilka właściwych platform komunikacji z odbiorcą i wykorzystywać je w odpowiedni sposób.

Coraz więcej osób korzysta z urządzeń mobilnych, koniecznie musimy wziąć to pod uwagę. Dlatego należy dbać również o kanały mobilne. Projektując przekaz musimy zastanowić się nad tym, jakie są oczekiwania i potrzeby naszych klientów. Na chwilę stańmy się nimi, wyobraźmy to sobie.
Właściwe przeprowadzenie badań w obszarze naszych klientów pozwoli nam na znalezienie odpowiedniego kanału, stworzenie kreacji i przekazu i ostatecznie przedstawienie produktu. Tworząc reklamę warto nieustannie obserwować wskaźniki kampanii, by sprawdzić jakie są nasze sukcesy. Jeśli mamy do czynienia z kampanią online to warto wziąć pod uwagę takie informacje, jak konwersja ruchu, ilość pobrań materiałów czy to ile czasu na stronie spędzają nasi użytkownicy. Jeśli wyniki nas nie satysfakcjonują to warto zmienić nieco kreację, kanał przekazu, oraz usprawnić proces zbierania informacji. Warto eksperymentować i obserwować wyniki.

Wybierając media pamiętajmy o tym, by zrobić to właściwie. Ma to zastosowanie zarówno w kwestii podmiotów wirtualnych, jak i realnych. Wybór nośnika jest naprawdę ważny, powinien być spójny z założeniami kampanii, które przyjmiemy. W dokonaniu wyboru pomoże nam ustalenie gdzie przebywają nasi potencjalni klienci. Kanały musimy dopasować do odbiorcy. Jedynie wtedy możemy cieszyć się powodzeniem naszych działań. Innymi słowy dobór grupy docelowej to jedno, a drugie to precyzyjny dobór kanału. Dlatego niezbędne jest dokonanie rozeznania. Poznajmy klientów obecnych, tych, którzy dopiero do nas przyjdą oraz tych utraconych. Dane możemy uzyskiwać między innymi poprzez obserwowanie tego, jaki produkt się sprzedaje, jak prezentują się statystyki oraz które elementy naszej strony cieszą się szczególną popularnością. Pomóc może nam również monitoring takich narzędzi, jak Google Trends. Pewnym wskaźnikiem, który pokaże nam, co możemy poprawić, jest natomiast bliższe przyjrzenie się zgłaszanym przez klientów problemom. Jeśli chcemy samodzielnie przeprowadzić badania naszych użytkowników, możemy skorzystać natomiast z ankiet czy badań etnograficznych.[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa