ClickCease

Blog na WordPressie. Jakie są ważne elementy bloga?

utworzone przez | Sty 12, 2011 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Zainteresowanie blogami bierze się znikąd-ktoś albo lubi je czytać albo nie, ktoś albo chcę je tworzyć, albo nie ma na to najmniejszej ochoty i po prostu tego nie robi. Tematy związane z wartościowymi elementami bloga cieszą się sporym zainteresowaniem. Dlaczego? Współcześnie wiele osób zdaję sobie sprawę, że to właśnie blogi są idealnym narzędziem do rozwinięcia skrzydeł, a tym samym pozytywnej kariery w sieci. Jest to również świetny sposób na zarabianie-i to nie małe. Omówimy dziś kilka elementów bloga, które według nas okazują się ważne. Będą to reklamy na blogu oraz architektura informacji.
[signinlocker]
Jeśli chodzi o reklamy na blogu-to my mówimy im stanowczo nie. Co innego jeśli są to reklamy dotyczące własnych kursów, szkoleń, produktów czy usług-takie reklamy z pewnością przyniosą pozytywne skutki. Reklamy na blogach denerwują użytkowników, zniechęcają do przeglądania bloga. Przez nie tracimy czytelników, a też niewiele dadzą nam one zarobić. Nasze zdanie jest takie, że wolimy nie zarobić kilkunastu złotych, a pozwolić się czytelnikowi skupić na lekturze.

Troszkę więcej miejsca poświęcimy tematowi tzw. architekturze informacji. Nieważne co projektujemy-czy jest to blog, sklep internetowy czy inna witryna ta kwestia musi być dobrze zaplanowana i wykonana. Tu liczy się pomysł i innowacyjność. Powinna ona zadowalać użytkowników, ale też i właścicieli bloga.

Zasada numer jeden to: klient nasz pan. Podobnie jest jeśli chodzi o blogi-to użytkownik jest najważniejszy. Oni natomiast na blogach szukają głównie informacji-tak więc naszym priorytetem powinno być zaprojektowanie witryny tak aby nie utrudniać im szukania i odczytywania informacji. Aby jednak strona była dobrze dopasowana do naszej grupy docelowej-musimy postarać się ich poznać, jak najwięcej się o nich dowiedzieć. Istotne przy tworzeniu takiej strony są informacje: jakie mają oni doświadczenie w Internecie, czego szukają, jak szukają, na co zwracają uwagę, co lubią a czego nie. Dla nich architektura naszej strony jest ściśle powiązana z jej użytecznością.

Podczas tworzenia bloga nie możemy zapominać również o swoich potrzebach. Jeśli jesteś posiadaczem bloga, zapewne wiesz, że każdy ma swój cel. Aby zrealizować te najważniejsze dla Ciebie punkty musisz interesownie nakierować użytkownika na linki, podstrony, miejsca w serwisie, na jakich Ci najbardziej zależy. Czy odwiedzający tam trafi, zależy od tego jak zorganizujesz miejsce w serwisie. Należy więc gradować informacje. Te które chciałbyś aby użytkownik koniecznie zobaczył powinieneś umieścić w najbardziej widocznych i najbardziej dostępnych dla użytkownika miejscach, a mniej te mniej istotne-w mniej istotnych, słabiej widocznych.

Czy podobał Wam się post? Chcecie więcej podobnych artykułów związanych z tym tematem? Jeśli tak, dajcie jakiś znak, a my na pewno postaramy się spełnić Wasze oczekiwania.
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa