ClickCease

Czy ministrony są sposobem na promocję w programach partnerskich?

utworzone przez | Lis 4, 2011 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Każdy zna co najmniej kilka sposobów na promowanie produktów z programów partnerskich. Niektóre są bardziej skuteczne, inne mniej. Priorytetem jest wybieranie metod, który przyniosą więcej potencjalnych klientów. Ostatnio jednym z polecanych i chętnie wykorzystywanych sposobów przez partnerów są ministrony czyli niewielkie strony promujące produkty z programów partnerskich.
[signinlocker]
Ministrony są niewielkimi stronami www. Ich celem jest promowanie produktów pochodzących z programów partnerskich. Zazwyczaj w ich skład wchodzi jedna strona lub maksymalnie kilka podstron. Jej plusem jest przystosowanie do bycia samodzielną stroną internetową. Kolejne zalety to odrębność oraz brak możliwości podczepienia ich do innych serwisów. Ich głównym zadaniem jest promowanie produktów. Często jest to również kilka produktów mieszczących się w takiej samej dziedzinie. Istotne jest, aby były one ze sobą powiązane. Pierwszym celem stawianym przez ministronę jest przedsprzedaż produktu. Przedsprzedaż, ponieważ w obrębie ministrony nie można zakupić żadnego produktu. Ministrona działa w ten sposób, że poleca przedmiot, a następnie przekierowuje zainteresowanego poprzez link partnerski do strony organizatora programu. To właśnie tam po raz pierwszy potencjalny klient spotka się z możliwością kupna produktu. Ministrona ma więc za zadanie wzbudzić zainteresowanie produktem, potrzebę i pragnienie jego kupna, a następnie przekierowane do odpowiedniego serwisu. Tutaj jej zadanie się kończy.

Zazwyczaj ministrona tworzona jest na jednej stronie. Niektórzy kuszą się jednak o jej rozbudowanie w celu uwydatnienia jej zalet, możliwości większego opisu. Istnieje kilka elementów, które powinny znaleźć się w ministronie-chwytliwy nagłówek, akapity, opis produktu oraz ilustracja.

Nagłówek musi być zaskakujący. To od niego w dużej mierze zależy czy klient zainteresuje się ofertą. Powinien zwracać uwagę i zachęcać do przeczytania dalszej części. Chyba znacie mechanizm pierwszego wrażenia?

Kolejny element to akapity-szczególnie ten pierwszy. Pierwsze zdanie czy cały akapit musi podtrzymać zainteresowanie i wzbudzić zaintrygowanie. Ma on za zadanie wzbudzić chęć czytania dalszej części tekstu.

W kolejnych akapitach opisujemy produkt czy usługę. Tutaj powinny znaleźć się jego korzyści, zalety, przeznaczenie. Napiszmy również co da nam zakup danej oferty. Na końcu tego tekstu następuje polecenie produktu za pomocą linku partnerskiego.

Ministronę wzbogaci ilustracja. Sprawi to że będzie ona ciekawsza. Najlepszym pomysłem będzie umieszczenie oczywiście zdjęcia produktu, który promujemy, a jeśli produkt nie może być sfotografowany-zdjęcie bezpośrednio z nim powiązane.

Twoja ministrona może być świetna technicznie, ale najważniejsi są odwiedzający. Aby była skuteczna musi zostać dobrze wypozycjonowana. Polecamy skupić się na słowach kluczowych związanych z produktem promowanym na ministronie. Nie zawsze może jednak okazać się to prostym zadaniem.

Pamiętaj, że poprawnie stworzona ministrona i dobrze wypozycjonowana może przynieść Tobie regularny dochód, bez Twojej pracy.
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa