ClickCease

Czy optymalizacja strony pod wyszukiwarki jest ważna?

utworzone przez | Kwi 15, 2014 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Jeśli chcemy skutecznie wypozycjonować stronę internetową, to podstawą staje się jej odpowiednia optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych. Bardzo często ten zabieg wystarczy by znacząco wpłynąć na pozycję, którą zajmujemy w wynikach wyszukiwania Google.
[signinlocker]
Działania związane z optymalizacją i SEO podzielić możemy na te onsite i offsite. Pierwsze z nich prowadzone są w ramach serwisu. Zwracamy tutaj szczególną uwagę na jego budowę oraz sposób zaprezentowania czy tworzenia treści. Robimy to pod kątem użytkowników, ale i robotów wyszukiwarek, które ocenią naszą stronę pod tym kątem. Do działań offsetowych zaliczyć możemy pozycjonowanie poprzez pozyskiwanie linków. Jednak optymalizacja strony to przede wszystkim budowa kodu strony, nawigacja po serwisie, użyteczność i dostępność. Istotne jest również dostosowanie strony do standardów mobilnych z racji tego, że coraz więcej osób korzysta z tego rodzaju urządzeń podczas przeglądania internetu.

Dawniej tak często stosowane kupowanie linków jest coraz częściej odradzane. Teraz furorę robi Content Marketing, czyli wartościowe treści prezentowane naszym użytkownikom, którzy chętnie do nas wrócą. Dzięki udostępnianiu content marketingu w różnych mediach społecznościowych wytwarzamy na stronie ruch, który pozwala nam na zdobywanie naturalnych linków przez polecanie.

W procesie optymalizacji strony kładźmy naciska na długotrwałe działania, które przyniosą długotrwałe efekty. Warto postawić na stworzenie serwisu spójnego oraz konsekwentne tworzenie marki i widoczność stworzonych w internecie treści. Atrakcyjne treści podawane będą dalej, a my zyskamy nowych klientów, którzy będą do nas wracali. Warto pamiętać, że możemy tworzyć, nie tylko teksty, ale i grafiki, wideo czy to co ma dla klienta wartość. Najważniejsze by to, co zaprezentujemy w naszych kanałach było czymś co przyda się klientowi i na przykład odpowie na zadane przez niego pytanie.

Coraz częściej mówi się o tym, że roboty wyszukiwarek zwracają również uwagę na to, jak zachowują się użytkownicy na naszej stronie. Mówimy tutaj między innymi o tym, jak wiele czasu spędzają na stronie. Aby przyciągnąć użytkowników na dłużej warto postawić na obszerne teksty, które pozwolą wyczerpać temat i są oryginalne. Unikalność tekstów sprawi, że nasza strona będzie lepiej widziana podczas procesu pozycjonowania. Jeśli zdecydujemy się na dłuższe teksty warto podzielić je nagłówkami na kilka mniejszych części, co znacząco ułatwi poruszanie się po tekście oraz obcowanie z nim. Warto również dodawać do nich zdjęcia, materiały multimedialne oraz pogrubiać co istotniejsze kwestie, korzystając również punktowania. Wszystko to czyni tekst bardziej atrakcyjnym.

W procesie optymalizacji niezwykle istotne jest również właściwe ustawienie znaczników, takich jak title czy opisu meta description. W wielu aspektach to tak naprawdę podstawa o której wielu zapomina.
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa