ClickCease

Czy warto wchodzić w e-biznes?

utworzone przez | Lis 9, 2010 | Bez kategorii | 0 komentarzy

My w e-biznesie specjalizujemy się już kilka lat. Z tą branżą wiążemy nadzieje i oczekiwania. Jest to miejsce w którym możemy się rozwijać, a także kształtować plany zawodowe po swojemu. Jeśli nie chcesz aby ktoś mówił Tobie co masz robić, musisz założyć swoją firmę. Tradycyjną bądź internetową. Dziś, jednak chcemy przekonać Cię do tej drugiej formy czyli wejścia w e-biznes.
[signinlocker]
Jakie są zalety prowadzenia firmy w sieci? Przede wszystkim nie musimy tracić zbędnych pieniędzy na wynajem pomieszczeń służących jako biuro. Wszystko rozgrywa się w cyberprzestrzeni, tak więc możemy mieć kontrolę nad naszym biznesem w każdym miejscu na świeci-możemy więc pracować w domu. Nie potrzebujemy reklamować się na afiszach, rozdawać ulotek. W przypadku firmy internetowej idealna będzie reklama tylko w sieci-chociaż jej tradycyjna forma, również nigdy nie zaszkodzi. Również koszt pracowników jest mniejszy. W przypadku małych i równie dobrze prosperujących firm często spotykamy się, że właściciel, jest również pracownikiem i nie musi zatrudniać osób trzecich. Jeśli jednak zechcemy kogoś zatrudnić, koszt opłacenia pracownika przez Internet okazuje się znacznie mniejszy, coraz częściej można spotkać również outsourcing. Plusem są też koszty wysyłki, w sieci zazwyczaj jest ona na koszt odbiorcy paczki czyli zamawiającego. Obecna jest również elektroniczna, bezpłatna wysyłka. W firmie stacjonarnej rynkiem zbytu jest często tylko ten lokalny, natomiast firmy internetowe jeśli są odpowiednio zorganizowane (odczyt strony w kilku językach, możliwa wysyłka zagraniczna, kontakt z pracownikiem co najmniej w języku angielskim) mogą rozprowadzać swoje usługi na rynku światowym, bez najmniejszego problemu, gdyż Internet współcześnie ma zasięg globalny. Innym plusem (bezpośrednim dla klienta, pośrednim dla właściciela) jest czas-działa w e-biznesie on na korzyść usługodawcy. Klienci mogą uzyskiwać informacje o produkcie czy usłudze przez całą dobę, podobnie jak z ich kupowaniem czy zamawianiem, zwrotami, reklamacjami itp. W przypadku tradycyjnych firm mają oni taką możliwość jedynie w godzinach otwarcia biura czy sklepu, a te nie zawsze są komfortowe dla klientów. Kontakt z firmą jest możliwy poprzez formularze kontaktowe lub skrzynkę e-mail-jest to kontakt bezpłatny. Oczywiście klienci mogą również z usługodawcą porozumieć się płatnie, podobnie jak w przypadku firmy zwykłej-telefonicznie czy poprzez faks. Straty wynikające z ewentualnego niepowodzenia działalności są zmniejszone w przypadku biznesu sieciowego do minimum-w przypadku firm stacjonarnych niestety tak nie jest.

Naszym zdaniem e-biznes jest o wiele korzystniejszym rozwiązaniem. Wystarczy, że zainwestujemy w dobry komputer lub laptop, a także w siebie i swoją wiedzę-wtedy mamy połowę sukcesu za sobą. Prawda jest taka, że prowadząc tradycyjną firmę i tak prędzej czy później przychodzi czas na wkroczenie z nią do sieci. Współcześnie mówi się, że jeśli nie ma czegoś w Internecie, to znaczy, że nie istnieje.
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa