Fajne gadżety w Google AdWords Youcalc

utworzone przez | Lut 27, 2009 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Firma Youcalc postanowiła jakiś czas temu podzielić się z nami kilkoma naprawdę fajnymi gadżetami, które można wykorzystać do szybkiego monitorowania efektywności kampanii Google AdWords. Super, że są one całkowicie darmowe! Inną zaletą jest fakt, że funkcjonują one jako samodzielne gadżety oraz te dodane do naszej strony iGoogle.
[signinlocker]
Po naszych wstępnych obserwacjach, wydaje się, że korzystanie z tych narzędzi może oszczędzić nam sporo czasu, kiedy musimy przejrzeć większą ilość kont AdWords.

Pierwszym gadżetem udostępnionym przez firmę jest monitorowanie kampanii Google AdWords. Inaczej my byśmy nazwali je szybke spojrzenie na efektywność kampanii Google AdWords. Dlaczego szybkie? To tylko kliknięcie, koszt, wskaźnik klikalności, konwersje i itp. Uwaga, obecne są również dwie wersje: mniejsza oraz większa.

Inne narzędzie to monitorowanie kampanii Google AdWords z wielu kont (poziom Mojego Centrum Klienta). I kolejne szybkie spojrzenie na efektywność kampanii w koncie MCK Google AdWords: kliknięcia, koszt, wskaźnik klikalności, konwersje i itp. I w tym przypadku-bo jakby inaczej-dostępna jest wersja mniejsza oraz większa.

Kolejne narzędzie to podsumowanie efektywności kampanii Google AdWords. Możemy w nim zaobserwować efektywność kampanii Google AdWords w wykresie kołowym.

Przydatna może okazać się również dogłębna analiza kampanii dla kont Mojego Centrum Klienta. Analiza efektywności kampanii kont Mojego Centrum Klienta, jest niektórym znana, ale ta analiza jest z możliwością analizy zmian w czasie, analizy efektywności grup reklamowych.

Gadżety należy pobrać. Można to zrobić ze strony internetowej firmy Youcalc. Z podstrony każdego gadżetu istnieje możliwość pobrania kodu gadżetu lub też dodania go do strony iGoogle.

Pamiętajmy, że nie są one w żaden sposób związane z firmą Google. Dane przy logowaniu przesyłane są przez API Google AdWords.

Jeśli zdecydujecie się na pobranie i przetestowanie gadżetów to koniecznie dajcie znać w komentarzu jakie są Wasze wrażenia!
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa