ClickCease

Jak dodawać strony do katalogów stron?

utworzone przez | Wrz 10, 2011 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Podczas pozycjonowania stron otrzymujemy linki między innymi poprzez dodawanie witryny do katalogów stron. Poświęcaliśmy im już niejeden post na naszym blogu. Ciężko znaleźć wartościowe katalogi stron-jeśli jednak takie się znajdą, mamy już ogromną część zadania za sobą. Kolejny krok, to postaranie się, aby zgłoszenie zostało rozpatrzone pozytywnie. Jak sprawić aby nie zostało ono odrzucone przez moderatora? O tym w dzisiejszym artykule.
[signinlocker]
Praktycznie wszystkie katalogi mają takie same lub podobne zasady dodawania stron. Aby nasza prośba o dodanie strony do katalogu została rozpatrzona pozytywnie, musimy trzymać się kilku podstawowych zasad.

Pierwszą i podstawową zasadą jest czytanie regulaminów-bez tego ani rusz. Skąd mielibyśmy wiedzieć co możemy a co nie? Co jest dozwolone, a co zakazane? Większość regulaminów jest bardzo podobna-istnieją jednak różnice. Jeśli zastosujesz się do niego, masz pewność, że Twoja strona na pewno nie zostanie odrzucona. Jeśli regulamin budzi Twoje wątpliwości lub zwyczajnie Ci się nie podoba-lepiej nie dodawaj strony do katalogu.

Duże znaczenie ma również wybór odpowiedniej kategorii. Możesz spodziewać się, że jeśli przypasujesz witrynę do niewłaściwego działu, moderator odrzuci Twoją propozycję. Kategoria musi być więc jak najbardziej zbieżna z treścią znajdującą się na stronie internetowej. Jeśli masz problem z wybraniem kategorii i po prostu nie możesz się zdecydować na jedną z nich, a nie ma możliwości wybrania kilku, sprawdź jakie strony znajdują się już w danej dziedzinie. W wyszukiwarkę katalogu możesz również wpisać fazę, która najbardziej odpowiada Twojej stronie-w ten sposób-kategorie, które najczęściej będą się powtarzały, najpewniej będą tymi odpowiadającymi również Tobie. Kolejny sposób to stworzenie nowej kategorii-jeśli twierdzisz, że Twoja witryna nie pasuje do żadnej z wyświetlanych tam już dziedzin. Niektóre katalogi dają taką możliwość użytkownikom. Jeśli ta opcja nie jest możliwa-zawsze możesz poprosić o to administratora strony.

Pamiętaj również o tytule strony, który często jest również linkiem do witryny. Musi być on krótki, ale koniecznie powinien odzwierciedlać to czego dowiemy się klikając w link. Musi być on zwięzły, dlatego często liczba znaków w tym momencie zostaje ograniczona. Trzymaj się pewnych zasad:
-tytuł nie powinien być ciągiem słów kluczowych,
-nie należy go pisać wyłącznie dużymi literami,
-nie może zawierać różnych znaków specjalnych, które mają go ozdabiać,
-nie używaj wielokrotnych powieleń znaków,
-nie stwarzaj z niego reklamy lub oferty,
-nie umieszczaj tam danych kontaktowych.

Reszta wskazówek- w części drugiej artykułu, już za kilka dni!
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa