ClickCease

Jak lepiej docierać do klientów? Trzeba wykorzystywać dane!

utworzone przez | Paź 1, 2009 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Z YouTube pewnie wielu z Was korzysta regularnie. Czy natrafiliście już tam na kanał Google Business? Jeśli nie, koniecznie go poszukajcie, sprawdźcie i oglądajcie na bieżąco! Ostatnio pojawił się tam interesujący film-webinar Avinasha Kaushika. O tym Panu już kiedyś pisaliśmy na naszym blogu, pamiętacie? Ale do rzeczy-video to poświęcone jest wykorzystywaniu danych do lepszego zrozumienia swoich użytkowników i klientów.
[signinlocker]
W filmie w idealny sposób pokazane jest w jaki sposób wykorzystywać i prezentować dane. Ukazane jest to na takich narzędziach jak: statystyki wyszukiwarki google, ad planner, google trends. Po co? A po to aby każdy wiedział jak segmentować klientów, zdobywać informacje na temat konkurencji, optymalizować strategię marketingową, maksymalizować roi i zysk z inwestycji. Czyż nie są to interesujące i użyteczne informacje? Pewnie, że tak! Super, że zdołał podzielić się on tą wiedzą z Internautami. Nie każdy bowiem ma taką wiedzę i właśnie takim osobom Avinasha Kaushika wychodzi na przeciw. Ba, również i my wychodzimy im (i Wam-rzecz jasna) na przeciw podczas polecania, prezentacji, recenzowania tego video opublikowanego w aplikacji YouTube.

I choć tym razem, tematy, które prezentuje Avinash można uznać za średniozaawansowane, polecamy śledzić kanał i filmy publikowane przez niego. Warto to robić, ponieważ można z nich często czerpać pomysły na prezentację danych w przejrzysty i ciekawy sposób. Przydają się one przede wszystkim podczas tworzeniu prezentacji dla klienta, analizie trendów, analizie danych itp.

Jeśli śledzisz ten kanał już od dawna-daj znać, jeśli dopiero do niego zajrzałeś-daj znać, jeśli już zapoznałeś się z video-daj znać. Nie zapominaj dzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami, opiniami i radami. Czekamy na Ciebie! 🙂
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa