ClickCease

Jak materiały wideo wpływają na pozycję strony w wyszukiwarce?

utworzone przez | Sie 27, 2012 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Optymalizacja strony internetowej czy unikalne treści, to dwie z możliwości, które pozwalają nam na lepsze widzenie naszej witryny przez wyszukiwarkę. Dodatkowym czynnikiem, który może nam pomóc jest również wykorzystywanie materiałów wideo.
[signinlocker]
Roboty Google biorą pod uwagę wiele czynników, głównym kryterium jest zróżnicowanie naszej strony w stosunku do innych stron o podobnej tematyce. Jeśli zdecydujemy się na umieszczanie filmów na naszej witrynie, pamiętajmy o tym, że muszą być one również odpowiednio zoptymalizowane. Traktowane są wówczas jak zwyczajne artykuły, a nawet nieco lepiej. Warto zadbać o cykliczne publikowanie tego rodzaju materiałów. Nie tylko dzięki temu zyskamy nowych użytkowników, którzy chętnie będą do nas zaglądać po to by zapoznać się z nowym materiałem, ale i lepiej wypadniemy w oczach robotów wyszukiwarek, które potraktują naszą stronę, jako bardziej wartościową. Cykliczność pozwoli również użytkownikom przyzwyczaić się do tego, że zamieszczane filmy pojawiają się w określonych odstępach czasu, dzięki czemu będą oni wiedzieli, kiedy mogą się spodziewać nowego materiału.

Aby nasze wideo przyniosło zamierzony efekt niezbędne jest dokonanie jego właściwej optymalizacji. Mowa tutaj między innymi o takich elementach, jak tytuły, który powinien oddawać zawartość filmu. Warto w nim umieścić frazy, które chcemy wypromować. Kolejne z istotnych elementów to opis czyli description oraz tagi. Opis powinien zawierać krótki tekst opisujący zawartość naszego filmu. W przypadku tagów wpisujemy natomiast frazy skojarzone z filmem. Wyszukiwarki uwzględniają również ilość odsłon podstrony oraz oglądalność, jaką cieszy się film. Liczą się jednak unikalne odsłony, dlatego dbajmy o to, by nasz materiał trafił do jak największej ilości osób. Aby uzyskać wysokie noty warto umieścić zamieszczony przez nas film na portalach społecznościwoych. Żeby nakłonić widzów do oglądania naszego filmów, warto również umożliwić im komentowanie i ocenianie filmów innymi słowy pewna interakcję z nami. W ten sposób dowiemy się również czego oczekują nasi odbiorcy i czy dostarczane im treści są dla nich wartościowe. Na dodatek możliwość dyskusji skłoni być może większą liczbę osób do wyrażenia własnego zdania.

Cykliczność oraz optymalizacja to klucz do sukcesu. Jeśli zaprezentowany przez nas materiał wideo zostanie odpowiednio opisany, istnieje spore prawdopodobieństwo, że pozwoli nam on na zdobycie wyższej pozycji w wyszukiwarce. Z tego powodu warto poświęcić nieco czasu na to, by w odpowiedni sposób dobrać słowa kluczowe czy opis naszego filmu, ponieważ to właśnie od nich będzie zależało, czy użytkownicy nas znajdą i jak bardzo popularni będziemy.
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa