ClickCease

Jak trafić w potrzeby odbiorców z content marketingiem?

utworzone przez | Wrz 1, 2014 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Większość z nas zgodzi się zapewne z tym, że treść to podstawa komunikacji pomiędzy obiorcą, a twórcą. Jeśli prowadzimy serwis internetowy to prawdopodobnie wielokrotnie zastanawialiśmy się nad tym, w jaki sposób tworzyć inspirujące treści i skąd czerpać pomysły, ale przede wszystkim jak to zrobić, by stworzony przez nas artykuł cieszył się popularnością. Oto garść porad, które pozwolą nam podnieść zainteresowanie naszymi materiałami.
[signinlocker]
Jeśli tworzymy unikatowe treści i docieramy do określonej ilości obiorców, ale chcemy wypłynąć na szersze wody i przyciągnąć nowych odbiorców, to może nam się przydać kilka rad, jak tworzyć treści, które pozwolą przyciągnąć większą ilość osób, oraz co przyczyni się do spadku współczynnika odrzuceń naszej strony. Powinniśmy mieć zawsze na uwadze potrzeby naszych użytkowników oraz ich zainteresowania. To użytkownicy powinni napędzać to co, będziemy tworzyć.

Po pierwsze ustal grupę docelowa. Jasno ją precyzując, tak byś wiedział dla kogo i do kogo piszesz. Po drugie ustal, czego potrzebują. Najłatwiejszym ze sposobów może być zapytanie czytelników o to, co chcą przeczytać na naszym blogu. Możesz zapytać ich na przykład przy pomocy ankiety. Tym sposobem dowiesz się, jakie zagadnienia z Twojej branży ich nurtują. Kiedy poznasz pytania stwórz na nie odpowiedź. Odpowiedz na przykład przy pomocy artykułu, który wyczerpie daną kwestię i będzie pomocny dla czytelników. Niech Twoje odpowiedzi będą wnikliwe, pobieżne dotknięcie tematu zda się na niewiele. Niech użytkownik poczuje, że znalazł pełną odpowiedź na pytanie i nie musi szukać nigdzie indziej.

Pamiętaj, by odpowiedź zaprezentować w odpowiedniej formie, która będzie przystępna i ciekawa. Można stworzyć wpis, ebook, webinarium, a może rodzaj kursu. Jaki wybór będzie najlepszy? To zależy od użytkowników i twoich możliwości., Możesz eksperymentować z różnymi formami, dzięki czemu będziesz mógł się przekonać, która z tych możliwości najbardziej odpowiada Twoim czytelnikom. Zbudowanie interesującej treści przyczyni się do zwiększenia zainteresowania naszym blogiem, jak również stworzenia mocniejszej więzi pomiędzy nami, a użytkownikami. Jeśli uda nam się stworzyć grupę wiernych czytelników, to możemy być pewni, że będą oni do nas wracali. Dlatego tak ważne jest stworzenie właściwej strategii content marketingowej, która będzie obejmowała długofalowe działania.

Jaka jest więc główna rada? Pytaj użytkowników, twórz na ich zamówienie, sprawdzaj potrzeby i nieustannie się rozwijaj. Jeśli będziesz pamiętał o potrzebach czytelników, kwestią czasu jest to, że Twoja strona zyska wyższe pozycje.
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa