ClickCease

Jak zbudować wizerunek w internecie?

utworzone przez | Kwi 8, 2015 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Prowadzisz firmę, masz stronę internetową i profile w kanałach społecznościowych, ale w dalszym ciągu czegoś Ci brakuje? Radzimy w jaki sposób pozytywnie wpłynąć na budowę naszego wizerunku w sieci.
[signinlocker]
Pamiętajmy posiadanie strony internetowej jest niezbędne, ale należy ją prowadzić w odpowiedni sposób. Bądźmy świadomi, że jest to jedno z narzędzi, które wpływa na budowanie naszego wizerunku. Założenie strony internetowej tylko po to, by wpisać swój adres, czy dokładne dane, to za mało. Samo posiadanie strony internetowej nie wystarczy. Klienci zapoznają się często ze stroną dokładnie, kiedy widzą, że jest nieaktualna, spada nasza wiarygodność w ich oczach. Możemy narazić się nawet na nieufność z ich strony. Klienci chcą bowiem wiedzieć, z kim mają do czynienia. Na stronie wart o umieścić pracowników, pokazując potencjalnemu klientowi, z kim będzie pracował. Rozpoczęcie przygody z reklamą w internecie zacznijmy więc właśnie od stworzenia porządnej strony internetowej. Za jej sprawą w łatwiejszy sposób dotrzemy również do nowych klientów i tutaj ważna uwaga, jeśli potencjalny klient nie zna naszej firmy, to zetknięcie z naszą stroną internetową daje nam szansę na zainteresowanie go naszą ofertą. Aby tak się jednak stało musimy być wiarygodni. Już kilka sekund wystarczy do tego by użytkownik wyrobił sobie zdanie na nasz temat.

Warto by nasza strona internetowa jasno komunikowała, czym się zajmujemy. Jeśli posiadamy identyfikację wizualną, to niech będzie ona w pełni spójna. Zadbajmy o wartościową grafikę na naszej stronie, wizualna strona naszej prezencji jest równie ważna, co treść pisana. Na sposób kreowania wizerunku naszej firmy wpływa również poziom reklam umieszczanych przez nas w sieci. Dobra reklama powinna nie tylko mieć na celu sprzedaż, ale i odpowiednio wpływać na nasz wizerunek. Dzięki niej firma powinna cieszyć się lepszą renomą. Aby jednak tak się stało, warto na początku zastanowić się w jaki sposób chcemy być postrzegani, określenie dokładnych cech pozwoli nam na dostosowanie kampanii do tych oczekiwań i odpowiednie jej skalibrowanie. Wyznawane przez nas wartości mogą przekonać klienta do współpracy z nami.

Kolejny krok to korzystanie z mocy mediów społecznościowych. Kanały platform społecznościowych to doskonała okazja do tego by zbudować zaufanie do marki czy miejsce na spotkanie z klientem. W tym miejscu również dbajmy o to, by nasza kreacja graficzna była spójna z naszym wizerunkiem oraz stroną www. Niebagatelną rolę w procesie kreowania wizerunku odgrywa również właściwie zaprojektowane logo. Jeśli posiadany przez nas projekt ma kilka lat to być może warto pomyśleć, nad jego lekkim unowocześnieniem?

I w końcu, nie zapominajmy o tym, że wizerunek w internecie wpływa na jej postrzeganie w świecie realnym. Wpływa on przede wszystkim na budowanie zaufania do marki. Dlatego dbajmy o spójność przekazu, który komunikujemy.
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa