ClickCease

Jak zwiększyć swoją popularność na Instagramie?

utworzone przez | Lut 3, 2015 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Facebook cieszy się niesłabnącą popularnością, jednak z miesiąc na miesiąc wzrasta również znaczenie aplikacji, jaką jest Instagram. W jaki sposób przysporzyć sobie popularności na tym kanale i sprawić, by więcej użytkowników chciało skorzystać z naszych produktów?
[signinlocker]
Po pierwsze nie zapomnij umieścić na swoim profilu linku do swojej strony internetowej. Ma to niebagatelny wpływ na ustalanie wyników lokalnych. Jeśli korzystamy z profilu na Instagramie po to by promować sprzedawane przez nas produkty, to nie zapominajmy o tym, aby wraz ze zdjęciami wrzucać także link do produktu. W tym miejscu warto zadbać również o to, by link były stosunkowo łatwy do zapamiętania. Możemy skorzystać na przykład z aplikacji, które umożliwiają skracanie linków, lub tworzenia linków z opisowym urlem.

Podczas zamieszczania zdjęć nie zapominaj o wrzucaniu popularnych tagów. Warto sprawdzić, które z nich są najpopularniejsze i skorzystać z tych kojarzących się z naszą branżą wykorzystując je w praktyce. Warto również podać adres swojej witryny oraz tagować zdjęcia właśnie jej adresem. Instagram to w końcu nie tylko zdjęcia, ale i video, nie zapominajmy o tej możliwości. Możemy stworzyć materiał do 15 sekund, który skłoni naszych użytkowników do aktywnego działania.

Materiały z Instagrama warto również zamieszczać na naszej stronie internetowej. Zyskają na tym oba kanały, wzbogacimy bowiem treść naszej strony a z drugiej strony, zaprosimy naszych użytkowników na nasz instagramowy profil. Jeśli prowadzimy kilka kont i jest to dla nas męczące, to możemy skorzystać z aplikacji, które usprawniają i pomagają w zarządzaniu zawartością kilku kont. Znacznie ułatwi nam to działanie w mediach społecznościowych oszczędzając czas i nasze zaangażowanie.

Pamiętajmy również o tym, żeby urozmaicać materiały wrzucane na nasz kanał. Zdjęcia naszych produktów są jak najbardziej wskazane, a do wzrostu naszej popularności może przyczynić się również wrzucanie treści innych użytkowników. Jeśli zdecydujemy się na ten zabieg, to nie zapomnijmy o tym, by podpisywać udostępniane przez nas materiały.

Warto też zachęcić użytkowników do wykonania zdjęć z naszymi produktami i wrzucania ich do sieci. Zmobilizować do tego może ich na przykład ogłoszony przez nas konkurs. Zadbajmy również o to, by na naszej stronie internetowej znalazła się wtyczka z Instagrama. Która pozwoli na polubienie naszego profilu oraz jego bieżące śledzenie. Możemy także połączyć profil z Facebooka z naszym kanałem na Instagramie, wtedy nasze zasoby będą prezentowane na obu kanałach. Aplikacja umożliwia również udostępnianie wstawianego przez mas materiału na takich platformach, jak Flickr czy Tumblr.

Jeśli natomiast nie masz jeszcze konta na Instagramie i zastanawiasz się, czy jego posiadanie w jakikolwiek sposób pomoże Twojej firmie to warto zastanowić się nad tym, czy grupa docelowa, do której kierujesz swój produkt może tam się znajdować. Jeśli tak, warto spróbować.
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa