ClickCease

Jakich błędów na Instagramie nie popełniać?

utworzone przez | Mar 23, 2015 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Instagram cieszy się coraz większym powodzeniem, nie dziwi więc jego wykorzystanie, jako kolejnego z kanałów komunikacji z klientami. Jednak korzystanie z tego portalu społecznościowego niesie ze sobą również kilka pułapek. Co zrobić, aby ich uniknąć i nie stracić obserwujących?
[signinlocker]
Konto prywatne
Jeśli zamierzacie promować swoje działania poprzez Instagrama to nie ustawiajcie opcji profilu na „prywatny”. Jest to więcej niż strzał w stopę, jeśli o konto firmowe chodzi. Użytkownicy unikają obserwowania tego rodzaju kont. Na dodatek możliwość obserwowania wymaga zaakceptowania przez osobę prowadząca profil. Potencjalny obserwator nie może również zobaczyć żadnych treści na naszym koncie, więc nie wie, czy warto rozpocząć obserwację naszego konta.

Treść
Nudne i mało oryginalne treści to kolejna zmora prowadzących Instagrama. Jeśli nieustannie będziemy publikować podobne, albo nawet takie same treści, użytkownicy mogą szybko znudzić się naszym profilem. Stawiajmy na różnorodne treści, co wpłynie pozytywnie na odbiór przez fanów oraz ich zaangażowanie. Nie jest polecane również przesadnie częste udostępnianie treści na naszym profilu. Zbyt duża ilość postów może sprawić, że obserwujący zrezygnują ze śledzenia naszego profilu. Dlatego najlepiej publikować z głową, dając naszym obserwatorom czas na zagregowanie i oswojenie się z udostępnioną przez nas treścią.

Komentarz
Pamiętaj, że aby zbudować więź z naszymi obserwatorami warto odpowiadać na ich komentarze. W końcu chcemy wygenerować zaangażowanie, a jak lepiej tego dokonać jeśli nie poprzez wymianę myśli? Odpowiedzi na komentarze zachęcą również obserwujących do tego by robili to częściej. Warto również otagować osoby, którym odpowiadamy, wtedy będziemy pewni, że nasza odpowiedź do nich dotrze, a może nawet wejdą w dalszą dyskusję.

Hasztaguj
Kolejnym z błędów jest nieużywanie hasztagów. To właśnie w taki sposób możemy zostać odkryci przez nowe osoby. Warto umieszczać dużą ilość hasztagów związanych z naszą branżą. Dzięki czemu użytkownicy wyszukujący określone frazy trafią na nasz profil. Kolejną z możliwości, które warto wykorzystać, jest nagrywanie krótkich nagrań. Pozwoli to na nieco inny rodzaj interakcji z obserwującymi nas użytkownikami.

Dodaj zdjęcie
Nie masz zdjęcia profilowego? Niewybaczalny błąd. Zdjęcie profilowe pozwala sobie wyrobić pierwsze zdanie na nasz temat. Konto bez zdjęcia profilowego nie wygląda profesjonalnie, wiec zadbajmy o to w pierwszej kolejności. W celu zwiększenia ruchu na naszym profilu warto również, zaangażować się w treści, które udostępniają inni użytkownicy, poprzez obserwację i komentarze. Wchodzenie w interakcję na pewno nam się opłaci. Warto poświęcić nieco czasu by znaleźć takie profile z naszej branży, które nam się szczególnie podobają i budować z nimi relacje relacje.
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa