ClickCease

Jakich błędów w opisach produktów nie popełniać

utworzone przez | Sie 21, 2014 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, to zapewne często zastanawiasz się nad tym, w jaki sposób powinny wyglądać poprawnie stworzone opisy produktów. Oto kilka rad, które pozwolą Ci ulepszyć tę sferę.
[signinlocker]
Bądź oryginalny
Pierwsza i najważniejsza zasada, czyli tworzenie unikatowych opisów. Zdecydowanie odradza się kopiowania opisów z innych sklepów internetowych. Algorytmy Google są szczególnie wyczulone na powielające się treści, co może skutkować spadkiem pozycji w wynikach wyszukiwarki. Za to unikatowość może nam pomóc wspiąć się nieco wyżej. Treść to dzisiaj nie tylko tekst, to również różnego rodzaju materiały wideo czy recenzje ekspertów. Warto pomyśleć o tego rodzaju rozwiązaniach w naszym sklepie. Nie tylko staniemy się bardziej wiarygodni czy rozpoznawalni, ale i ludzie będą chętniej do nas zaglądać.

Miej wszystko pod kontrolą
Na nic zda się oryginalny opis, jeśli okaże się, że pełno w nim błędów ortograficznych czy merytorycznych. Dlatego po każdorazowym stworzeniu opisu poświęć chwilę na to, by sprawdzić, czy nie znajdują się w nim błędy, które znacząco utrudnią naszym klientom obcowanie z tekstem. Dbaj o jakość swoich opisów, a to na pewno zaprocentuje w przyszłości. Dbaj również o to, by zaprezentowana przez Ciebie treść przyciągała wzrok i interesowała. Klient ma dzisiaj do dyspozycji tysiące sklepów, przekonaj go, że to właśnie z Twoich usług powinien skorzystać. Warto zainwestować w dobrze wyglądające zdjęcia, które zaprezentują sprzedawany przez nas produkt.

Poznaj swoich klientów
Sklep tworzysz dla klientów, nie dla siebie. Pamiętaj o tym. Zakupy w internecie są trudniejsze od tych na żywo, trudno obejrzeć coś na żywo, albo dokładnie zmierzyć. Dlatego zadbaj o to, by produkty były dokładnie opisane i aby opisy były zgodne z prawdą. W przypadku sprzedaży ubrań na pewno przyda się dokładna rozmiarówka. Choć podanie dokładnych wymiarów przyda się tak naprawdę w przypadku każdego produktu. Kolejnym z elementów jest możliwość oglądania naszego sklepu na ekranach urządzeń mobilnych. Ważne jednak, by było to wygodne. Samo posiadanie wersji mobilnej to pierwszy krok. Pojawia się jednak pytanie, czy to przeglądanie jest wygodne i czy klient może za pomocą urządzenia mobilnego dokonać zakupów nie męcząc się przy tym. Nasza strona powinna być przyjazna dla użytkownika i zachęcać go do zakupów poprzez maksymalne uproszczenie. Pamiętajmy, dla niektórych może być to pierwsza i ostatnia wizyta w naszym sklepie, jeśli odpowiednio go nie przyciągniemy.

No dobrze, zadbaliśmy i o odpowiedni wygląda naszej strony, wiarygodne opisy oraz przyciągnięcie uwagi naszego klienta. Co jeszcze możemy zrobić? Otóż nie zapominajmy o tym, że sklep również ulega presji czasu. Pamiętajmy o tym, że czas mija, a niektóre z produktów nie cieszą się już dawną popularnością. Wtedy być może jest pora na to, by je wycofać. Dbajmy więc o to, by nasza strona była odpowiednio aktualna i nie świeciła pustkami lub wycofanym towarem.
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa