ClickCease

Kojarzycie trendy wideo na YouTube?

utworzone przez | Gru 28, 2010 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Coraz częściej pojawiają się u nas posty poświęcone aplikacji YouTube. Nasze zainteresowanie tym serwisem, rośnie wraz z jego ogromną już popularnością. Jak jest u Was? Współcześnie materiały wideo odgrywają coraz większą rolę w kontakcie interpersonalnym pomiędzy potencjalnymi klientami. Nie zyskują popularności już tylko materiały profesjonalnie nagrane, ale również te amatorskie, stworzone przy pomocy amatorskich narzędzi i umiejętności zyskują popularność.
[signinlocker]
W aplikacji YouTube jakiś czas temu pojawiło się nowe interesujące narzędzie-YouTube Trend Dashboard. Pozwala ono analizować różne materiały znajdujące się tam. Szczególnie te, które cieszą się dużą popularnością różnych segmentów użytkowników YouTube. Pozwoli ono obserowować przede wszystkim, które materiały cieszą się największą popularnością pośród aktywnych użytkowników kochanego przez miliony serwisu. Nam w bezpośredni sposób pozwoli ono ściągnąć w jakie materiały warto inwestować, a jakie zdecydowanie wycofać. Nasz kanał, reklama, film będzie mogło zdobyć poprzez to duże zainteresowanie na YouTube. Dodatkowe narzędzie pozwoli nam porównywać zainteresowania różnych segmentów użytkowników YouTube. Co mamy na myśli pisząc segmentów? Przykładem może być porównanie zainteresowania młodych i starszych użytkowników Youtube w Polsce czy też Polaków i Czechów. Interesujące i przydatne szczególnie dla tych, którzy swoje filmy, usługi czy produkty rozprowadzają na skalę międzynarodową.

YouTube Trend Dashboard pokaże nam zasadniczo dwa typy cennych informacji. Pierwszym z nich będą materiały wideo, które były najczęściej przekazywane innym na YouTube i Facebooku w ciągu ostatnich 24 godzin. Natomiast drugim materiały, które były najczęściej oglądane przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin (z dodatkowym warunkiem, że materiały musiały zostać dodane do YouTube w ciągu ostatnich 28 dni).

Z czasem, z pewnością narzędzie będzie wiele razy aktualizowane i być może zostaną do niego dołączone nowe funkcjonalności lub rozszerzone te stare. Jednak już teraz szczerze polecamy trendy wideo i zachęcamy przynajmniej do jego przetestowania.

Z racji tego, że to już nasz ostatni post w tym miesiącu, a tym samym w starym roku życzymy naszym stałym Czytelnikom, a także tym, którzy są tu całkowicie przypadkiem zdrowych, wesołych świąt Bożego Narodzenia. W tym czasie zapomnijcie o pracy, poświęćcie go najbliższym, kochajcie. A w Nowym Roku-SUKCESÓW, SUKCESÓW, SUKCESÓW!!!
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa