ClickCease

Książki o marketingu internetowym

utworzone przez | Paź 13, 2008 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Jakiś czas temu pisaliśmy o przydatnych artykułach spotykanych w sieci dotyczących marketingu internetowego, optymalizacji, SEO itd. Tym razem przyszła kolej na kilka troszkę szerszych publikacji skupiających się na marketingu internetowym. Według nas naprawdę warto poświęcić chwilę na przeczytanie ich. Niestety, książki zagraniczne są znacznie lepsze od tych polskich. Warto jednak w nie zainwestować, bo mimo dodatkowego kosztu przesyłki z zagranicy są przecież tańsze niż niejedna konferencja organizowana w Polsce.

[signinlocker]

1. Web design dla ROI (Web design for ROI) – ROI witryny przyjaznej dla użytkownika, na co zwracać uwagę przy tworzeniu: strony głównej, stron kategorii, stron docelowych, formularzy, procesu transakcyjnego, przykłady i case studies.

2. Tworzenie stron – wzory dla tworzenia zwycięskich witryn (The design of sites) – proces projektowania witryny przyjaznej dla użytkownika, testowanie użyteczności witryny, setki kolorowych przykładów prawidłowo wdrożonych różnych rodzajów witryn i ich funkcjonalności, a co, warto zwracać uwagę przy tworzeniu różnych rodzajów witryn.

3. Tworzenie treści internetowej, która działa (Letting Go of the Words) – proces projektowania i przygotowywania treści, na co zwracać uwagę przy tworzeniu i rozwijaniu treści, wkomponowywanie odpowiedniej treści w odpowiednie funkcjonalności, bardzo dużo kolorowych i przejrzyście opisanych przykładów.

4. Testowanie strony docelowej (Landing page optymization) – techniki testowania stron docelowych, maksymalizowanie efektywności stron docelowych poprzez dokładne zrozumienie intencji użytkownika, jak obliczać ROI testowania strony docelowej, kiedy i przy jakich założeniach można ufać testom stron docelowych.

5. Zawsze testuj – przewodnik po Optymalizatorze Witryny (Always be testing) – jedyna książka opisująca dokładnie Optymalizatora Witryny, darmowe narzędzie Google do testowania stron docelowych, dlaczego, jak i co warto testować na stronie internetowej, statystyczne i techniczne zagadnienia związane z testowaniem stron docelowych za pomocą Optymalizatora Witryny.

6. Web analytics – godzina dziennie (Web analytics an hour a day) – podstawowe elementy analityki internetowej, na co, należy zwracać uwagę przy analizie witryny, aby robić to szybko i jednocześnie mieć wiarygodne dane, mierzenie konwersji w świecie offline i online, najważniejsze raporty przy analizie używalności witryny.

7. Actionable web analytics – w jaki sposób definiować cele i zadania dla analizy witryny i biznesu, tworzenie wskaźników sukcesu dopasowanych do specyfiki firmy, co i jak badać w biznesie internetowym, jak przedstawiać analizy przełożonym, aby być zrozumianym, wyzwania i problemy przy analizie danych internetowych.

8. Zaawansowana analiza witryny za pomocą Google Analytics (Advanced Web Metrics with Google Analytics) – podstawy analityki internetowej, tworzenie i pomiar wskaźników sukcesu dla poszczególnych ról w firmie, jak i które raporty badać w Google Analytics, techniczne wdrożenia zaawansowanych funkcji Google Analytics.

9. Killer Web Content – najważniejsze zasady pisania treści dla witryny, co ma duże znaczenie dla użytkownika, a co ma znaczenie marginalne, ezultaty ankiet i badań przeprowadzonych przez autora, kolorowe przykłady i case studies.

10. Treść, która sprzedaje (Web copy that selles) – warsztaty i ćwiczenia dla copywritera, podstawy pisania treści dla Internetu, elementy treści, które zachęcają użytkownika do wykonania akcji, czego należy unikać przy tworzeniu sprzedażowej treści.

11. Wezwanie do akcji (Call to Action) – w jaki sposób różni użytkownicy odbierają treść, jak prowadzić użytkowników poprzez poszczególne kroki procesu transakcyjnego, przykłady treści przed optymalizacją i po niej ze zwróceniem uwagi na zmiany, czego należy unikać przy tworzeniu sprzedażowej treści.

 

Dziś to na tyle-jeśli podobają Ci się posty tego typu-daj znać, a być może stworzymy ich więcej

[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa