ClickCease

Mailing reklamowy – jak z niego korzystać?

utworzone przez | Sty 23, 2014 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Mailing reklamowy cieszy się uznaniem wśród wielu przedsiębiorców, którzy chwalą sobie między innymi wysoki poziom jego skuteczności. Usługa ta polega na wyselekcjonowaniu grupy odbiorców, którzy otrzymają od nas mailling o określonej treści. W ten sposób docieramy do jak największej liczby potencjalnych osób zainteresowanych naszymi usługami. Przyjrzyjmy się bliżej tej usłudze i sposobom w jaki warto z niej skorzystać.
[signinlocker]
Usługa mailingu odbywa się zazwyczaj na przygotowanej bazie klientów. Mamy więc bazę klientów, którzy w jakiś sposób są zainteresowani naszym produktem, sami zapisali się do naszego mailingu lub w jakiś inny sposób uzyskaliśmy ich dane. Mailing musi być koniecznie nakierowany na właściwą grupę obiorców, w innym przypadku będziemy wysyłać niejako w próżnie bez większych efektów. Warto zaopatrzyć się wiec w bazę danych, a później jeśli to konieczne dokonać jej dokładniejszej selekcji.

Na tym etapie pojawia się pytanie o to, skąd wziąć bazę klientów. Pozyskiwanie materiałów bywa kłopotliwe. Możemy dokonać zakupu gotowej bazy danych lub zlecić to zadanie agencji badawczej, która przygotuje bazę biznesową dostosowaną do naszych potrzeb. Właściwie przeprowadzone rozeznanie i pozyskanie bazy zapewni nam posiadanie kontaktów do klientów, którzy będą zainteresowani naszą ofertą. Niekiedy agencje zapewniają również bezpłatną aktualizację baz danych.

Gdy już mamy odpowiednią bazę klientów, należy teraz opracować odpowiednią kampanię i wysłać ją do naszych odbiorców. Samo przygotowywanie materiałów nie jest może trudne. Nieco więcej trudności może natomiast przysporzyć nam dobranie odpowiednich materiałów dla naszych klientów. Warto wiedzieć, że istnieją programy, które pozwolą nam w prosty sposób stworzyć mailing. Jest nim na przykład FreshMail.
FreshMail pozwala na wybranie spośród dostępnych bezpłatnych szablonów, jak również stworzenie własnego szablonu. Co ciekawe program czuwa nad tym w jaki sposób mailing wyświetlany jest w najpopularniejszych programach pocztowych. Inspektor kodu podsuwa nam podpowiedzi, związane z tym, jakie popełniamy błędy i sugeruje jak je wyeliminować. Możemy również sprawdzić w jaki sposób będzie prezentował się nasz mailing w poszczególnych programach pocztowych. Testy antyspamowe sprawdzą natomiast czy nasza wiadomość nie zostanie zakwalifikowana do spamu. Dodatkowo możemy targetować nasz mailing wedle miejsca zamieszkania, czy w oparciu o działania użytkowników przy już zrealizowanych kampaniach. Na bieżąco warto przeglądać raporty z wysłanych kampanii, dzięki czemu będziemy wiedzieli ile wynosi Open Rate czy współczynnik odbić. Pozyskiwanie nowych klientów jest możliwe poprzez umieszczenie formularza zapisu na naszej stronie.
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa