ClickCease

MOJE CENTRUM KLIENTA

utworzone przez | Sty 23, 2009 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Popularne staje się Moje Centrum Klienta, coraz więcej osób, które świadczą usługi SEMowe chcę korzystać z tego narzędzia. Pozwala ono zarządzać wieloma kontami AdWords. Jeśli więc posiadasz wiele różnych kont, posiadanie Mojego Centrum Klienta okazuje się współcześnie niemal konieczne.
[signinlocker]
Niedawno Google opublikowało ciekawe wideo. Co najważniejsze, jest ono udostępnione w języku polskim, dlatego możemy Wam je polecić. Jest ono poświęcone takim zagadnieniom jak: wykorzystywanie Mojego Centrum Klienta, jak również warunki konieczne do posiadania certyfikatu i statusu kwalifikowanego konsultanta programu Google Advertising Professionals (tzw. GAP).

Jeśli poświęcicie chwilkę na obejrzenie tego wideo to zapewne uzyskacie wiele istotnych i przydatnych informacji na ten temat. Zainteresowanych odsyłamy do odnalezienia filmu. U nas, tylko kilka podstawowych informacji dotyczących tego w czym owe Centrum Klienta może pomóc jego użytkownikowi.

W filmie poruszane są takie tematy jak: program Google Advertising Professional (GAP), Moje Centrum Klienta – przegląd, sposób funkcjonawania Mojego Centrum Klienta czy hierarchia w ramach Mojego Centrum Klienta.

Teraz kolej na kilka informacji od nas. Przede wszystkim warto wiedzieć, że dzięki temu narzędziu będziemy mogli w jednym widoku wyświetlić do 1000 Google AdWords czy raporty różnych kont Google AdWords. Kolejna istotna funkcjonalność Webinar Google to generowanie w tym samym czasie raportów dotyczących wielu kont czy pobieranie danych z widoku Moje Centrum Klienta do pliku .csv. Ale najważniejsze-za pomocą jednego loginu i hasła będziemy mieć dostęp do wielu kont AdWords. A to chyba największa wygoda, prawda?

Kolejny raz już, odsyłamy do filmu Google, jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o Moim Centrum Klienta. Warto zainteresować się tym tematem głębiej.
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa