ClickCease

Najczęstsze błędy popełniane w SEO część 1

utworzone przez | Cze 11, 2013 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Wiele osób zastanawia się nad tym, w jaki sposób odpowiednio zoptymalizować stronę. Proces ten uzależniony jest od wielu czynników. Co powinniśmy brać pod uwagę, aby zyskać jak najwyższą pozycję w wyszukiwarkach?
[signinlocker]
1.Dobieraj słowa kluczowe z głową
Pierwszym krokiem jest odpowiednie dobranie słów kluczowych. Wybrane słowa kluczowe powinny w pełni odzwierciedlać zakres branży, w której działamy. Jednocześnie powinny być one dość szczegółowe. Internauci wyszukują strony po różnej ilości słów kluczowych, najlepiej jednak by pod tym kątem były one jak najmniej złożone. Jednocześnie warto wiedzieć, że wraz ze zmniejszającą się ilością znaków wzrasta również konkurencyjność pozycjonowania danego słowa. I odwrotnie, im dłuższy zwrot tym mniej konkurencyjny, ale rzadziej szukany. Nie pozostaje nam więc nic innego, jak znaleźć w tej kombinacji złoty środek.

2.Optymalizacja linków
Właściwie zoptymalizowane linki są równie istotne. Link powinien być krótki i łatwy do zapamiętania, możemy w nim również umieścić słowo kluczowe. Zoptymalizowanie linków uczyni je bardziej przyjaznymi dla użytkowników, którym łatwiej pozwoli powrócić do strony w przyszłości, bez konieczności jej ponownego wyszukiwania. Ten aspekt biorą pod uwagę również wyszukiwarki internetowe.

3. Jakość tekstów znajdujących się na stronie
Treść ma ogromny wpływa na to, jaką pozycje zajmie nasza strona w wyszukiwarce. Google zwraca coraz większą uwagę na to, co znajduje się na naszej stronie. Ważna jest odpowiednia optymalizacja tekstów, ale jeszcze ważniejsza jest ich unikalność oraz popularność, którą cieszą się wśród naszych czytelników. Podczas tworzenia treści powinniśmy mieć na uwadze przede wszystkim ich wysoką jakość. Słowa kluczowe są ważne, ale tylko po osadzeniu ich w odpowiednim kontekście. Przy okazji zapamiętajmy, że treści na stronie powinny być aktualizowane. Stary artykuł na stronie automatycznie wpływa negatywnie na nasz wizerunek w sieci i odbiór przez czytelników.

4.Uszkodzone linki
Jeśli linkujemy z naszej strony do innych serwisów lub podstron to powinniśmy zadbać o to by były aktualne. Niedziałające linki źle wpływają nie tylko na stosunek robotów do naszej strony ale i zaangażowanie użytkowników. Użytkownik, który kliknął dane hiperłącze oczekuje przeniesienia do strony, kiedy widzi błąd 404 ma prawo być zły, ponieważ stracił czas na eksplorowanie strony, która jest nieaktualna. Nadmierna ilość takich linków na naszej stornie może znacząco wpłynąć również na widok naszej witryny w wyszukiwarkach.

5. Odpowiednia optymalizacja obrazków
Kolejnym aspektem jest odpowiednie zoptymalizowanie obrazów. Powinny być one zoptymalizowane pod kątem wydajności. Jeśli wgrywamy obraz na naszą stronę, odpowiednio go pomniejszmy, wrzucanie obrazów w dużych rozmiarach może wpłynąć na obniżenie szybkości wczytywania strony, co może wpłynąć na stosunek użytkownika do naszej strony. Dbajmy również o to by grafikom nadać łatwe do odczytania nazwy.
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa