ClickCease

Najczęstsze błędy popełniane w SEO część 2

utworzone przez | Lip 23, 2013 | Bez kategorii | 0 komentarzy

O możliwościach błędów popełnionych w SEO można by napisać niejedną książkę, my poświęcimy im jednak kolejny artykuł. Sprawdźcie na co warto zwrócić uwagę, jeśli macie własną stronę internetową oraz jak zaradzić potencjalnym błędom.
[signinlocker]
Brak wersji mobilnej strony internetowej
Z roku na rok ilość odwiedzin stron internetowych z urządzeń mobilnych wzrasta. Dlatego już na etapie programowania naszej strony internetowej powinniśmy wziąć pod uwagę jej wersję mobilną. Nasza standardowa strona powinna mieć swój odpowiednik mobilny lub responsywny. W przypadku braku jakiejkolwiek z tych wersji użytkownikowi może być bardzo trudno korzystać z naszej strony na urządzeniu przenośnym. Jednocześnie warto zaznaczyć, że Google zapowiada promowanie w wynikach wyszukiwania stron, które posiadają wersję mobilną. Jeśli nie chcemy popełnić tego błędu, koniecznie musimy zadbać o posiadanie wersji mobilnej naszej strony lub responsywnego szablonu.

Niekorzystanie z meta-tagów
Niektórzy nie przywiązują wagi do tego, jakie treści znajdują się w znacznikach nazywanych meta-tagami. Wiele osób w znacznikach title wpisuje po prostu nazwę firmy. A jak powinny prezentować się poprawne praktyki? Przede wszystkim powinniśmy postawić na słowa kluczowe, które prawdopodobnie będą wyszukiwane przez naszych potencjalnych klientów. Powinny być one powiązane tematycznie z podstroną, którą opisują. W przypadku tagu meta-description warto zatroszczyć się o opis, który zachęci użytkownika do wejścia na naszą stronę. Pamiętajmy, ze zawartość tagu Title służy po to by ustawić w nim tytuł podstrony naszego serwisu. To właśnie on znajdzie się w górnym pasku przeglądarki. Dlatego każda podstrona powinna różnić się tytułem. Z kolei tag meta-description znajdzie się, jako opis naszej strony w przeglądarce. Jak widać zawartość meta-tagów może mieć znaczący wpływ na odbiór naszej witryny nie tylko przez roboty Google, ale i użytkowników.

Błędy w nagłówkach
W tym przypadku mamy do czynienia z niewłaściwym użyciem nagłówków headlines czyli tagów H1, H2, H3. Ich celem jest oznaczanie zawartości strony. Wyszukiwarka posiłkuje się zawartością tych znaczników w celu ustalenia zawartości witryny. Ważne by pamiętać, że numer tagu oznacza jego ważność, czyli h1 najważniejsze, h2 mniej ważne i tak dalej. Warto w nich umieszczać słowa kluczowe, ale powinno wyglądać to naturalnie. Nie stosujmy również praktyki, która skłania nas do wstawienia pomiędzy znaczniki obrazka. Roboty zazwyczaj traktują takie rozwiązanie, jako brak treści. W odniesieniu do wprowadzenia pomiędzy tagi słów kluczowych, zachowajmy umiar. Tekst powinno się przede wszystkim dobrze czytać, dlatego używajmy ich w sposób naturalny.

Jak widzimy wymienione praktyki dotyczą w wielu aspektach kwestii technicznych, nie są one jednak specjalnie trudne, jeśli wiemy, jak powinny się prezentować w sposób poprawny. Jednocześnie mogą przyczynić się do znacznej poprawy w obszarze widoczności naszej witryny.
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa