ClickCease

Nowości ze świata Google

utworzone przez | Lis 13, 2008 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Z racji tego, że każdy wie co to Google, a jego wyszukiwarka i narzędzia w świecie naszej branży są chyba najczęściej wykorzystywane, czujemy się zobligowani (serio wręcz zmuszeni) aby o tym pisać. Dziś więc o kilku nowościach ze świata Google, które powinny Was zainteresować-te nowości będą troszkę mniej i troszkę bardziej świeże.

[signinlocker]

Po pierwsze chcemy tutaj wspomnieć o Google AdPlanner. Służy do planowania kampanii reklamowych i działań marketingowych w Internecie, pokazuje statystyki dla witryn w Internecie. Obecnie jest ono w końcu dostępne dla wszystkich!!! Nie trzeba-jak prędzej-czekać na specjalne zaproszenie. Ponadto uzyskanie do niego dostępu może zająć nawet-uwaga-10 sekund! Narzędzie pokazuje już dla niektórych witryn estymacje używalności na poziomie województw w Polsce, pokazuje witryny wyświetlające reklamę. Brawo dla Google za ten ruch!

I standardowe narzędzie-Google AdWords. O jego nowej wersji pisaliśmy jakiś czas temu-to już 6.5. Do tego systemu mają zostać wprowadzone zmiany, już w najbliższym czasie.

Jedną z nich ma być dodatkowa niwelacja wpływu pozycji reklamy na poziom jej wynik jakości. Generalnie im wyższą pozycję zajmuje reklama AdWords, tym najczęściej wyższy CTR osiąga. A jak pewnie wiecie-CTR jest najważniejszym wskaźnikiem wyników jakości. Zmiany te mają więc niwelować wpływ wyższego CTR związanego z wysokimi pozycjami reklamy na poziom wyniku jakości, tak aby każda reklama bez względu na swoją pozycję miała taką samą szansę na wysoki wynik.

Inna zmiana będzie dotyczyła wyświetlania reklam ponad wynikami wyszukiwania. Do tej pory ponad wyniki wyszukiwania dostać się mogła reklama zajmująca najwyższą pozycje w wynikach linków sponsorowanych Google. Po zmianach w algorytmie AdWords szansę na premiowane pozycje będą miały również reklamy na niższych pozycjach w przypadku, gdy reklamy na najwyższych pozycjach będą miały zbyt niski poziom wyniku jakości, aby dostać się na pozycje premiowane bądź gdy reklamy na niższych pozycjach będą miały wystarczający poziom wyniku jakości, aby dostać się na pozycje premiowane.

Należy tutaj wspomnieć również o optymalizatorze konwersji AdWords. Już teraz może być wykorzystywany do zarządzania kampanią AdWords, która ma tylko 50 konwersji miesięcznie. Przed zmianami ten wynik wynosił 100.

To tyle na dziś-jeśli jakieś nowości pominęliśmy, wspomnij nam o tym w komentarzu! 🙂

[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa