ClickCease

Nowy interfejs Google AdWords-uwaga, zapisy!

utworzone przez | Kwi 15, 2009 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Drodzy Czytelnicy, na pewno słyszeliście już o nowym interfejsie nad którym pracuje Google Analytics. Będzie on umożliwiał swoim użytkownikom szybsze zarządzanie kampanią AdWords poprzez web. Ponadto będzie tam można zobaczyć wiele elementów z Edytora AdWords.
[signinlocker]
Już jakiś czas temu niezastąpione Google uruchomiło zapisy na przetestowanie nowego interfejsu AdWords. Czy warto? Uważamy, że jak najbardziej! Jeśli ktoś z Was jest tym zainteresowany, powinien wejść na stronę internetową http://www.google.com/adwords/newinterface/. Naprawdę, szczerze zachęcamy! Jest to niepowtarzalna okazja aby zobaczyć nowy interfejs. Nie jesteście ciekawi? Jeśli tak, wystarczy zapisać się na listę.

Podczas dokonywania zapisu na listę odnalezioną na podanej wyżej stronie internetowej wystarczy podać takie dane jak: imię i nazwisko, nazwę firmy oraz numer konta AdWords. Nie wiesz jak znaleźć owy numer? Powinien znajdować się on w prawym górnym rogu konta Google AdWords.

Niestety, jak to zwykle bywa w przypadku Polaków, nowy interfejs nie będzie początkowo dostępny we wszystkich językach. Jeżeli chcemy prędzej zapoznać się z nowym interfejsem powinniśmy w swoim koncie AdWords zmienić język interfejsu z polskiego na angielski. Najlepiej abyśmy zrobili to przed wysłaniem prośby o jego udostępnienie. Powinno to przyśpieszyć udostępnienie nam nowego interfejsu Google AdWords.

Może każdy kto zdecydował się na zapis do listy zostawi po sobie ślad w komentarzu? Dzięki temu dowiemy się ilu nas jest. Śmiało!
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa