ClickCease

Opłaty za reklamę w wyszukiwarce Google

utworzone przez | Lip 13, 2008 | Bez kategorii | 0 komentarzy

W kampaniach Google AdWords, które są kierowane na wyszukiwarki możemy wybrać dowolne formy opłaty za kliknięcia w reklamę. Takie formy obecnie są cztery. Opcje to są wykorzystywane różnie-w zależności od celów kampanii.

[signinlocker]

Aby uzyskać dostęp do wyboru modelu opłaty należy wejść w ustawienia kampanii oraz w opcje-wyświetl i edytuj opcje cen ofertowych.

Pierwszym przedstawionym w naszym dzisiejszym poście modelem będzie ręczne określanie ceny ofertowej. Ta forma jest współcześnie najczęściej wybierana. Model ten polega na podaniu maksymalnej ceny jaką jesteśmy w stanie zaoferować za kliknięcie. Rzeczywista cena czyli ta którą ostatecznie zapłacimy za kliknięcie ustalana jest jednak w drodze aukcji. Należy liczyć się z tym, że cena aukcji jest jednak praktycznie zawsze niższa od ceny maksymalnej proponowanej początkowo.

Inny sposób to optymalizator konwersji. Tutaj natomiast będziemy wskazywać maksymalną cenę jaką chcemy zapłacić za każdą konwersje. Z tej opcji skorzystamy jednak tylko w kampaniach, w których jest ustawione śledzenie konwersji AdWords i których było co najmniej 200 konwersji w ciągu ostatnich 30 dni.

Inne jest natomiast narzędzie optymalizacji budżetu. Sprawdza się ono do ustawienia 30-dniowego budżetu na poziomie kampanii, przy którym narzędzie stara się tak zarządzać cenami ofertowymi za kliknięcie, aby zapewnić największą możliwą liczbę kliknięć w kampanii. Ten model polecimy szczególnie użytkownikom, którzy nie mogą pochwalić się zbytnią ilością czasu poświęcanego na obsługę kampanii AdWords oraz tym którzy chcą optymalizować swoją kampanię po to aby uzyskać jak największy ruch internetowy.

Ostatnim już zreferowanym przez nas, jak i dostępnym modelem jest określanie ceny ofertowej preferowanego kosztu. Reklamodawca ma za zadanie wybrać średnią cenę za kliknięcie. Ma to być cena, którą mógłby docelowo płacić w systemie AdWords. System natomiast ma postarać się o to aby w systemie aukcyjnym Google AdWords uzyskać średnie stawki za kliknięcie oczekiwane przez tego reklamodawcę.

Czy korzystaliście z któregoś z opisanych modeli? Możecie podzielić się swoimi spostrzeżeniami i opiniami? Nie ma na co czekać! Śmiało!

[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa