ClickCease

Pierwsze kroki w pozycjonowaniu

utworzone przez | Wrz 12, 2013 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Bardzo często jeśli chcemy wypozycjonować stronę internetową, zadanie to zlecamy firmie, która specjalizuje się w marketingu i tego rodzaju zadaniach. Uznajemy, że to wystarczy i nie musimy się niczym przejmować. Wbrew pozorom warto jednak zrobić nieco więcej.
[signinlocker]
Zastanów się czego chcesz
Zanim zgłosimy się do firmy z zapytaniem o wycenę, warto zastanowić się co jest naszym głównym celem – pozycja w wyszukiwarce, większa ilość osób, która odwiedzi nasza witrynę, a może zwiększenie sprzedaży? Ustalenie celu oraz zakresu efektów, których się spodziewamy pozwoli nam w późniejszym czasie w łatwy sposób ustalić, kiedy uznamy dane działania za efektywne i spełnione. Warto je przedstawić firmie, która podejmie się pozycjonowania naszej strony, w celu ustalenia, czy określone cele są realne i co ważniejsze, wykonując tego rodzaju kroki, dokonamy niezbędnego zbadania stopnia bazowego. Czyli miejsca, w którym obecnie się znajdujemy.

Słowa kluczowe
Pierwszym z aspektów, którym zajmie się firma pozycjonująca lub my, jeśli zdecydujemy się działać na własną rękę, są słowa kluczowe. Zapewne w naszej głowie pojawi się pytanie o to, jakich słów kluczowych powinniśmy użyć? W tym miejscu warto zrobić burzę mózgów i zapisać wszystkie słowa, które kojarzą nam się z naszą branżą. Najlepiej od ogólnych po bardziej szczegółowe. Możemy tworzyć frazy zarówno jednowyrazowe jak i kilkuwyrazowe. Jeśli wyczerpiemy już własną inwencję możemy skorzystać z darmowych narzędzi sugerujących słowa kluczowe. Gdy już zbierzemy dużą ilość słów kluczowych, musimy dokonać ich analizy oraz zdecydować, które z nich wykorzystamy. W tym miejscu warto pamiętać o tym, że frazy jednowyrazowe oraz ogólne są frazami najczęściej wyszukiwanymi. Jednocześnie będą one prawdopodobnie najdroższe do wypozycjonowania oraz przyniosą prawdopodobnie najniższa konwersję.

Co dalej?
Słowa kluczowe to oczywiście nie wszystko, Google bierze pod uwagę również reputację naszej strony, czyli ilość odnośników, która prowadzi do naszej strony. Równie istotne jest również zoptymalizowanie naszej strony pod kątem kodu witryny, tak by jej treść była przyswajalna dla wyszukiwarki. Nie zapomnijmy również o tym, by nasza strona była atrakcyjna dla użytkowników. Jeśli będziemy zamieszczać wartościowe treści, klienci będą do nas wracać, a udostępniane przez nas treści będą podawane dalej. Jeśli nie jesteśmy sobie w stanie poradzić w obszarze któregoś z wymienionych aspektów i zdecydujemy się zlecić pozycjonowanie naszej strony firmie, to pamiętajmy by dokładnie ustalić warunki umowy oraz przejrzeć jej wcześniejsze projekty.
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa