ClickCease

Jak pisać dobre oferty?

utworzone przez | Kwi 12, 2007 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Aby pisać dobre oferty, najpierw trzeba poznać ich zasady. Dziś będą one trzy. Jeśli zastosujemy się do nich to pozostaje nam jedynie krok do osiągnięcia sukcesu. Po co nam one? A po to, że musimy pamiętać zawsze o tym, że aby wygrać należy znać zasady.

[signinlocker]

Zapewne znamy powiedzenie-trening czyni mistrza. Właśnie dlatego zachęcamy do stałego treningu, codziennego pisania, wszelkich poprawek czy doskonalenia swoich umiejętności-również na co dzień. Musimy wykorzystywać do tego każdą okazje. Nie obejdzie się również bez zrozumienia, że czasem potrzeba do tego mnóstwo czasu, wysiłku, a nawet pieniędzy.

Pierwszą zasadą będzie więc-jeśli masz do napisania tekst, podziel go na 3 etapy. Pierwszym z nich niech będzie odpowiedź na pytanie: co napisać by sprzedać? W tym momencie zastanówmy się co musi zawierać nasza oferta. Najważniejsze kwestie to bezapelacyjnie-co, za ile i dlaczego. Wykażmy się więc w tym polu, bo jest ono na serio-do popisu. Kolejnym etapem jest odpowiedź na pytanie: co klient chcę usłyszeć bądź przeczytać? Można to nazwać drugą stroną medalu czyli produktu. Pamiętajmy, że jest ona całkiem inna niż ta, którą my widzimy w codziennym życiu. Klient chcę przeczytać czy to mu da to co on chcę(?) (nie myl z co to mi da?(!)). Dzięki dobrej interpretacji tekstu do tego momentu jesteś o krok od zwycięstwa. I ostatni etap. Polega on na tym abyś zastanowił się nad polepszeniem oferty czyli: co mógłbym dodać w mojej ofercie aby była ona atrakcyjniejsza, korzystniejsza, a produkt był lepiej postrzegany? Tu chyba będzie trzeba wykazać się wyobraźnią i kreatywnością, gdyż jest to zabawa dodatkami. Oczywiście bez nich również da się sprzedać swoją ofertę. Nie należy jednak zapomnieć o tym, że to właśnie one podnoszą nasze szanse na sukces.

Spróbuj więc ustalić sobie zaproponowaną przeze mnie trzy etapową hierarchię pracy nad tekstem. Powinieneś wtedy łatwiej i szybciej osiągnąć zamierzony przez siebie cel. Ważne jest aby po kolei skupiać się na danych kwestiach. Jeśli brakuje ci czasu, nie musisz się martwić. Przecież wykonując pierwszy etap, tak naprawdę Twoja oferta jest już gotowa. Kolejne kroki to tylko jej ulepszanie. Możesz wykonywać je stopniowo, pomału aktualizując i udoskonalając swoją ofertę. Oczywiście z korzyścią tylko dla siebie!

Jeszcze jedna rada. Zapamiętaj, że im więcej pytań zadajesz, tym więcej otrzymujesz odpowiedzi. Może więc warto to robić częściej? Istotne jest tylko, abyś nie brał odpowiedzi z głowy, ale od klientów!

Powodzenia!

[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa