ClickCease

Pokaźny dochód, a własna lista adresowa

utworzone przez | Wrz 24, 2011 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Słyszeliście kiedyś, że własna lista adresowa może być źródłem niemałych dochodów? Spotkaliście się z określeniem ,,złoto Internetu”? Właśnie tak została nazwana. Najpierw jednak musi zostać ona dobrze zbudowana, a dopiero później zaczyna przynosić satysfakcjonujący dochód.

Istnieją trzy sposoby pozyskiwania adresów e-mail. I tu wykrzyknik-nie wszystkie są dozwolone w Polsce.
[signinlocker]
Pierwszy, który przedstawimy to Opt-out. Założenie tego systemu to fakt, że dodana osoba do listy wyraża zgodę na otrzymywanie mailingów. Dodajemy więc dowolny adres e-mail do listy na który wysyłamy mailingi. W każdym z nich istnieje możliwość wypisania się z listy. Ten kto się nie wypisze, daje nam przyzwolenie na wysyłanie do niego wiadomości komercyjnych. Właśnie ta metoda w Polsce została prawnie zabroniona. Prawo nie pozwala domniemać, że Internauta godzi się na otrzymywanie wiadomości tego typu.

Metodą dozwoloną w Polsce jest natomiast Opt-in. Ta natomiast polega na sformułowaniu prośby o wpisaniu się na listę adresową. Zazwyczaj dzieję się to na stronie internetowej, a sam zapis posiada postać formularza. Przypuszczamy, że prawie każdy z Was spotkał się z nim niejednokrotnie. Ten sposób jest jednak dość niewiarygodny. Każdy może bowiem wpisać przypadkowy adres e-mail w formularzu. Jeśli więc ktoś poda nie swój adres, a informacja dotrze na niego-nadawca może mieć problemy prawne, gdyż odbiorca nie wyraził zgody na wpisanie go na listę. Sposób ten okazuje się dość niebezpieczny.

Istnieje jeszcze rozszerzona wersja metody Opt-in. Nazywa się ona Double opt-in. Ta metoda jest najlepsza i zalecana przez naszą redakcję. Przede wszystkim dlatego, że eliminuje zapisywanie do listy adresowej osoby nie będące faktycznie zarządcami konta e-mail. Dzięki temu, mailingi trafiają tylko do osób, które naprawdę tego chcą. Ta metoda w pierwszej fazie wygląda identyczne jak Opt-in. Pierwszym krokiem jest wyrażenie chęci na zapisanie się na listę adresową, no. poprzez formularz. Drugi etap, to jak pewnie się domyślacie potwierdzenie adresu e-mail poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany na skrzynkę pocztową.

Podczas mailingu bardzo ważne jest stworzenie polityki prywatności. Tam powinien znaleźć się zapis mówiący o wysyłaniu niezapowiedzianych informacji handlowych (reklam) na adres e-mail. Osoba otrzymująca maila musi się na nią zgodzić. Ponadto powinna ona być widoczna na stronie oraz pisana prostym językiem.

Jakie są Wasze opinie?
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa