ClickCease

Social Media-Promocja znalezisk w witrynach. Hit czy Kit?

utworzone przez | Lut 5, 2007 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Social media-przez niektórych określane jako fenomen, a przez innych jako swoiste narzędzie dla spamerów. Pewne jest to, że są one jednym z najpopularniejszych tematów w ostatnim czasie.

[signinlocker]

Ogromny potencjał drzemie współcześnie w serwisach społecznościowych. Są one wykorzystywane do promocji stron, pomysłów, a także ciekawych wydarzeń. Istnieje również ich druga strona-pozycjonowanie stron, a przy tym pozyskiwanie tak zwanego ruchu internetowego.

Jednym z pomysłów na promocje stron w serwisach społecznościowych jest tworzenie profili, które odnoszą się do ciekawych, śmiesznych, popularnych tematów. Wystarczy stworzyć historię z zachęcającym tytułem i opisem-od tego już tylko mały krok do pozostania zauważonym. Pozostaje tutaj jeszcze jedynie kwestia odpowiedniego powiązania informacji czy stron. Sukces gwarantowany! Pozycjonerzy tworzą znaleziska na Digg.com czy polskim Wykop.pl. Powiązują je oczywiście luźno z z artykułami do których się odnoszą.

Nowość to kupowanie głosów. Istnieją od pewnego czasu takie serwisy jak UserSubmitter.com. Płacą one za głosowanie na określone linki w serwisie Digg.com.

Znana jest również wymiana głosami. Spotykamy ją na forach internetowych. Są to oferty wymiany głosami na serwisach społecznościowych.

Zaistniały w sieci również pewne skrypty, które głosowały na poszczególne znaleziska.

Przedstawione wyżej sposoby są dość wyrafinowane. Istnieją jednak również takie, które się do nich nie zaliczają. Jednym z nich jest niewątpliwie głosowanie na dane znaleziska za pomocą kilku stworzonych do tego celu kont-ba, bywa ich czasem nawet bardzo dużo, a nie jedynie kilka! Korzystając z tego pomysłu konieczne jest używanie urządzenia do maskowania adresu IP.

Kolejny kontrowersyjny pomysł pozyskiwania głosów to zdobywanie przyjaciół. Tworzy się grupy, które wzajemnie wspierają swoje znaleziska. Stworzono nawet stronę-FriendlyVote.com, której zadaniem jest wspieranie tego typu inicjatyw.

Takich zachowań jest bardzo dużo. Promocja danych znalezisk w witrynach okazuje się bardzo ważna dla dzisiejszych użytkowników. Niestety, większość z nich można nazwać spamem. Takie konta z reguły usuwa się z serwisu.

W ostatnim czasie witryna Digg.com zmieniła jednak swoje regulaminy dotyczące takich zachowań. Wyrazem zaostrzenia polityki spamowej było przede wszystkim zbamowanie wielu ofert. Były to głownie znaleziska dodawane przez serwisy związane z zagadnieniami SEO. Jednak i w tym przypadku, właściciele tych witryn szybko znaleźli sposób na swój problem. Wystarczyło użyć jednego z serwisów, który skraca adresy stron internetowych, linków czy e-mailów. Jednak i ten sposób-prędzej czy później-zostanie dopisany do czarnej listy witryny Digg.com.

Poruszane dziś mankamenty doprowadziły do ogromnej ilości negatywnych opinii na temat serwisów społecznościowych. Dotyczyły one głownie manipulowania wynikami czy trudnościami w zwalczania spamu.

Jaka będzie więc przyszłość social mediów? Współcześnie wszystkie serwisy społecznościowe mimo wszystko prężnie się rozwijają. Nic nie wskazuje aby coś miało się zmienić. A co Ty o tym myślisz?

[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa