ClickCease

Statystki, a odbiorcy YouTube.

utworzone przez | Gru 22, 2009 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Ostatnio już dwa posty poświęciliśmy tematowi popularnej aplikacji YouTube. Dziś jeszcze jeden artykuł na ten temat. Ostatnio pisaliśmy o tworzeniu kampanii Promowanych filmów wideo na YouTube. Podczas takich działań przydaje się również wiedza na temat odbiorców filmów. Pojawiło się nowe testowe narzędzie-statystyki na temat odbiorców YouTube, które może okazać się bardzo pomocne w tej kwestii.
[signinlocker]
To jak dane będą szczegółowe zależy w dużym stopniu od branży w jakiej się specjalizujemy. Niektóre branże dają bardziej szczegółowe dane, dla innych tych danych może nie być w ogóle. Nowe narzędzie pokaże nam informacje na temat danych demograficznych odbiorców danej branży, słów kluczowych wyszukiwanych przez tych odbiorców, a także filmików, oglądanych przez nich. Przy aplikacji YouTube fajne okazuje się dowiedzenie, które wideo cieszą się szczególną oglądalnością.

Podczas testowania narzędzia nie zapominajmy, że przy każdym filmiku w sekcji statystyki i dane (czyli pod filmikiem wideo) istnieje możliwość zobaczenia dużej ilości danych na temat użytkowników, którzy oglądali ten film. Pozwala to na szerokie badanie tego, do kogo docierają określone treści wideo.

Jeśli już przetestujecie narzędzie, koniecznie dajcie znać!

Tymczasem nasza ekipa chciałaby Wam życzyć zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonej w ciepłej, rodzinnej atmosferze. Dużo prezentów, materialnych, ale również tych niematerialnych w postaci uśmiechu bliskich, jak również w Nowym Roku samych sukcesów w życiu zawodowym, dużo szczęścia, miłości i zdrowia.

Pozdrawiamy
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa