ClickCease

Statystyki wyszukiwania Google

utworzone przez | Sie 21, 2009 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Uwaga! Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą-właśnie zostało uruchomione Google Insights for Search. Mam tu na myśli oczywiście polską wersję tego narzędzia. W naszym kraju przyjęło ono nazwę-statystyki wyszukiwarki Google.

Co prawda nie ma piorunujących zmian w samym narzędziu, ale zostało w dużym stopniu ułatwione korzystanie z niego i przekazywanie wyników ze względu na lokalizację narzędzia.
[signinlocker]
Godną zainteresowania funkcjonalnością narzędzia jest możliwość obserwacji prognozy dla przyszłego zainteresowania danymi słowami kluczowymi. Dane te są przedstawione w formie przerywanej linii na wykresie. Brane są one z historycznych danych. Warto wiedzieć, jednak że sprawdzalność prognoz będzie różna dla różnych wertykali. Większa może być w przypadku takich wertykali jak: turystyka czy zdrowie, mniejsza w przypadku takich branż jak: rozrywka.

To nie koniec pomocy dla użytkowników z Polski. Zostało wprowadzone również Centrum Pomocy, które w całości poświęcone jest właśnie niemu. Oczywiście również w polskiej wersji językowej.

Jeśli świetnie radzisz sobie z językiem angielskim, odsyłamy również do opublikowanego niedawno przez Google niedługiego video, które pokazują praktyczne wykorzystywanie danych z Statystyk wyszukiwarki Google.

Jeśli wspomnieliśmy już o tym co nowego w świecie Google Insights for Search. Teraz pora na kilka podstawowych informacji, aby przybliżyć Wam czym jest narzędzie. Tak w ramach przypomnienia. 🙂

Narzędzie może to mieć szczególne zastosowanie przy kampaniach reklamowych w wyszukiwarkach (zarówno w działaniach SEO jak i w linkach sponsorowanych). Pomoże nam ono w poszukiwaniu nowych słów kluczowych, odczytywaniu trendów w sposobie wyszukiwania produktów i usług przez użytkowników, obserwowaniu popularności słów kluczowych w różnych regionach Polski i świata.

Dajcie znać czy mieliście okazje korzystać z niego, jeśli tak, koniecznie napiszcie jakie są Wasze wrażenia. Jeśli nie, napiszcie czy zamierzacie je przetestować. Powodzenia!
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa