ClickCease

Szkolenie prowadzone przez Jakoba Nielsena

utworzone przez | Maj 24, 2008 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Kilka dni temu odbyło się w Londynie szkolenie prowadzone przez znanego pewnie większości Jakoba Nielsena. Było to szkolenie Usability Week 2008, zorganizowane w Londynie. Marzenie wielu…

[signinlocker]

Na tym szkoleniu ten inteligentny gość prezentował dane z własnych badań. Razem przetestował on 2 996 użytkowników z 18 krajów. Przyjrzyjmy się więc dość ogólnikowo i naprawdę krótko danym związanym z wyszukiwarkami.

Procent użytkowników, którzy przewinęli pierwszą stronę wyników wyszukiwania: 52%, którzy obejrzeli więcej niż jedną stronę wyników wyszukiwania: 5%. A jak pulsowała się liczba kliknięć użytkowników przy wyszukiwaniu?

-0 kliknięć (np. informacja została znaleziona już w samym wynikach wyszukiwania): 31%

-1 kliknięć:47%

-2 kliknięć:13%

-3 kliknięć:4%

-4 kliknięć i więcej: 5%.

Współcześnie debatując o SEO i SEM mało kto zapomni wspomnieć o znaczeniu ,,długiego ogona”. Nielsen przeprowadził badanie, które polegało na sprawdzaniu ilości słów w frazach kluczowych wpisywanych do wyszukiwarki. Niezaprzeczalnie potwierdziło ono coraz większe wykorzystanie dużej ilości niszowych słów kluczowych (czyt. właśnie ,,długiego ogona”).

UWAGA! Należy jednak wziąć pod uwagę w tym przypadku, że badane były głównie słowa anglojęzyczne.

Jak wynika również z badań tego Pana, duża część badanych słów kluczowych dotyczyła zapytań informacyjnych. Pierwszą czynnością wykonywaną po zadaniu przez Internautów było w 89 % skorzystanie z wyszukiwarki. Pierwszą stroną odwiedzoną po wyszukiwaniu okazała się w 25 % strona główna, a czas na niej spędzony to 25 sekund.

Jeśli zainteresował Cię temat, polecamy odnaleźć pełne dane i zapoznać się z nimi, a następnie podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami.

[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa