ClickCease

Umieszczanie witryn w katalogach stron internetowych-część II

utworzone przez | Lut 22, 2011 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Niedawno rozpoczęliśmy temat katalogów, dziś zapraszamy do lektury drugiej części artykułu o umieszczaniu witryn w katalogach stron internetowych. A więc do sedna…
[signinlocker]
Na początek zajmiemy się katalogami tematycznymi. Większość katalogów jest wielotematyczna. Oznacza to, że można do nich dodać niemal każdą stronę. Pojawiają się jednak również katalogi, które nie akceptują stron o niektórych blokach tematycznych. Gromadzą one strony poświęcone jedynie jednemu tematowi. Właśnie takie są katalogami tematycznymi. Ich zaletą jest skonkretyzowana treść. Osoba, która wie jakiego rodzaju witryn poszukuje może do nich szybko dotrzeć. Jeśli więc odnajdziesz katalog tego typu i będzie on ściśle powiązany z tematyką Twojej witryny zastanów się nad dodaniem jej do niego.

Przed wyborem linku, powinno się sprawdzić również jakie mają odnośniki stron wpisanych. W tym przypadku istnieje jednak sytuacja w której bezzwłocznie powinniśmy opuścić katalog-wtedy gdy linki do serwisów mają atrybut „nofollow”. Nie przynosi on pozytywnych skutków pozycjonerskich. Należy również sprawdzić czy linki w katalogu są bezpośrednie czy pośrednie. Aby zauważyć efekty, powinniśmy wybierać linki bezpośrednie.

Kolejnym typem katalogów, są te płatne. Wymagają one często jednorazowej opłaty za wpis lub za jego rozparzenie. Taka usługa najczęściej realizowana jest poprzez sms, a jej płatność waha się w granicach od 2 do 10 PLN. Pamiętajmy jednak, że płatny nie zawsze oznacza dobry. W takim przypadku, należy wziąć pod uwagę również inne czynniki. Jeśli katalog okazuje się naprawdę cenny-warto zainwestować w niego pieniądze.

Słyszeliście już o katalogach katalogów? W Internecie znajdziemy ich cały szereg. Warto więc skupić się właśnie na katalogach stron internetowych-jest tam masa katalogów stron WWW. Możemy polecić spis katalogów SEO-znajdziemy tam 11000 katalogów, które można filtrować. Kolejnym miejscem w które polecamy zajrzeć jest ranking katalogów-tam znajdziemy ranking katalogów, które są najczęściej używane przez internautów.

Jeśli Wasza witryna zostanie zamieszczona w katalogach znajdujących się na jednej z podanych wyżej stron, będzie to niewyobrażalny sukces, gdyż to właśnie wspomniane katalogi są najbardziej popularne i bardzo wartościowe. Jeśli nasz wpis znajdzie się tam, możemy mieć pewność, że mamy najlepsze linki pochodzące z katalogów. Dzięki nim powinien zostać również wygenerowany ruch internetowy.

Jeśli chcesz pozyskać linki pozycjonujące musisz wykorzystać dodawanie strony WWW do katalogów. To jedna z podstawowych i najlepszych metod.

To już koniec tego tematu. Mamy nadzieję, że Wasze wątpliwości zostały rozwiane. Jeśli macie jakieś pytania, nie bójcie się zapytać. A tymczasem-do roboty 🙂
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa