ClickCease

W jaki sposób będą rozwijały się media społecznościowe w roku 2015?

utworzone przez | Sty 17, 2015 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Wraz z początkiem kolejnego roku próbujemy prognozować w jakim kierunku pójdą cieszące się ogromną popularnością media społecznościowe, takie jak Facebook, Instagram, Twitter czy platforma YouTube.
[signinlocker]
Początek ubiegłego roku przyniósł nam zwiększony spadek zasięgu ograniczonego na Facebooku, dlatego by dotrzeć do większej liczby odbiorców oraz mocniej ich zaangażować konieczne stało się wykupywanie reklam promujących nasze posty na Facebooku. W tym roku tendencja ta prawdopodobnie zwiększy się. Z racji możliwości, jakie niesie ta platforma firmy prawdopodobnie coraz częściej będą kierowały tam swoje fundusze związane z reklamami. Bardzo możliwe, że spadek zasięgu ograniczonego wpłynie również na ilość publikowanych przez firmy postów. Być może będą one publikowały mniej, ale za to skupią się na promocji tego, co stworzyły, między innymi poprzez płatne reklamy.

Treść jest jednym z elementów aktywizujących użytkowników, dlatego marki będą stawiały na stworzenie ciekawej opowieści. Z tej przyczyny wzrośnie nacisk na dopasowanie publikowanych komunikatów marketingowych, które będą bezpośrednią odpowiedzią na dziejące się wokół nas wydarzenia.

Wzrośnie również popularność udostępniania materiałów wideo. Facebook bowiem pozytywnie odczytuje tego rodzaju treści. Spodziewać możemy się materiałów przedstawiających możliwości, jakie niesie ze sobą używanie określonego produktu czy proces jego powstawania. Rok 2015 nie zmieni także za wiele jeśli chodzi o wykorzystywanie grafiki, która będzie równie popularna. Do tego firmy będą używały nie tylko Facebooka, ale i takich platforma jak Instagram czy Snapchat. Treści umieszczane na tych kanałach będą różniły się od siebie, a firmy dotrą w ten sposób do potencjalnych klientów za pośrednictwem wielu kanałów. Marka silnie zżyje się także z blogosferą, już teraz popularne jest tworzenie artykułów dotyczących produktów przez blogerów, którzy związani są tematycznie z daną branżą. Na ich blogach znaleźć możemy również konkursy, w których wygrać możemy określony produkt, albo zaproszenie na wydarzenie. Poszerzy się również stopień współpracy z coraz popularniejszymi YouTuberami. Większą popularnością będzie się również cieszył prawdopodobnie Twitter, wykorzystywany do komunikacji z klientem oraz promocji treści. Twitter pozwala również szybko odpowiadać na to co się dzieje wokół nas. Do tego wszystkiego warto dorzucić również wzrastający trend przeglądania mediów społecznościowych przy użyciu urządzeń mobilnych.
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa