ClickCease

Wartościowe linki

utworzone przez | Cze 23, 2007 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Jednym z częstych problemów, przed którymi stają pozycjonerzy-ci, bardziej i mniej doświadczeni jest ocena jakości linku oraz jego przydatność do celów pozycjonowania stron. Wielu znawców tematu poświęcało już czas temu zagadnieniu. Dziś i my postanowiliśmy przyjrzeć się temu problemowi.

[signinlocker]

Jakie kryteria pokażą nam czy link z danej strony będzie wartościowy przy pozycjonowaniu konkretnej frazy? Z pewnością będą to: miejsce w rankingu wyszukiwarek słów kluczowych, które chcemy pozycjonować poprzez link z tej strony, miejsce podstrony w rankingach wyszukiwarek na konkurencyjne słowa kluczowe, które znajdują się w obrębie znacznika Title czyli znajdujące się w obrębie tytułu tej podstrony. Kolejne najlepsze sposoby sprawdzenia to: pokrewieństwo tematyczne podstrony i witryny, na której będzie umieszczony link z podstroną i witryną, do której będzie on prowadził oraz miejsce poszczególnych podstron w obrębie domeny na konkurencyjne słowa kluczowe, które znajdują się w obrębie ich tytułów czyli jak prędzej-w obrębie znacznika Title. W ostatni z wymienionych sposobów mamy możliwość zbadania również ogólnego znaczenia domeny dla danej kategorii tematycznej. Podczas oceny jakości i przydatności linku nie zapomnijmy również sprawdzić czy witryna u której planujemy kupić link nie zawiera już zbyt dużej ilości sprzedawanych linków. Szczególnie mamy tutaj na myśli linki, które od razu widać, że są to linki sprzedawane.

Wyróżniamy również inne czynniki, które w pewien sposób mogą nam wskazywać na siłę i znaczenie podstrony na której planujemy wykupić link. Są to: linki wykupione przez konkurentów, PR domeny, liczba linków prowadzących do witryny. Będzie to także siła podstrony, która będzie mierzona ilością linków, które prowadzą do podstrony poprzez obecność, np. w Wikipedii czy innych źródłach, które będą wskazywać wartość podstrony i domeny czy znaczenie witryny w Technorati, a także wyszukiwarce Google Blogs. Jest ono mierzone ilością i znaczeniem linków wykazywanych przez wspomniane wyszukiwarki.

O niektórych radach przedstawionych wyżej oczywiście można dyskutować, gdyż ta ocena bywa subiektywna. Każdy sam musi wymyślić swoje reguły na podstawie własnych obserwacji i doświadczeń. Tak już zwykle bywa w SEO i pozycjonowaniu…

Nikt nie poda Wam recepty na najlepszy link pozycjonerski. Każdy do tego musi dotrzeć sam. Kierujmy się więc wyznacznikami wartości linku i… działajmy! 🙂

[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa