ClickCease

Wyszukiwarki – marketing

utworzone przez | Kwi 13, 2008 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Wiele osób nadal nie ma wpojone, aby patrzeć na aktywności marketingowe w wyszukiwarkach (związane z wynikami ograniczonymi wyszukiwarek, linkami sponsorowanymi w kontekście całości działań marketingowych ich firm). Nowoczesny marketing typu pull jest siłą wyszukiwarki, gdyż dzięki wyszukiwarką użytkownik samodzielnie odnajduje interesujące go oferty czy informacje zgodne z jego potrzebami.

[signinlocker]

Każdy z nas jest potencjalnym klientem. W zetknięciu z danym produktem możemy być na różnych stopniach jego świadomości. Co to oznacza? Istnieją różne poziomy stanu świadomości istnienia i posiadania produktu. Jest ich pięć.

Pierwszym jest stan po prostu świadomości. Oznacza to, że wiemy iż owy produkt istnieje, ale nie wykazujemy chęci ani potrzeby jego posiadania. Drugi etap to zainteresowanie. W nim budzi się nasze zainteresowanie, choć zazwyczaj ma ono jeszcze charakter ogólny, niekoniecznie wiążący. Później następuje rozważanie. Myślenie, analizowanie, argumentacja (dlaczego chcę, potrzebuje, dlaczego nie chcę, nie potrzebuję, kupić czy nie kupić). Zakup to kolejny etap. Oznacza to, że dokładnie wiemy czego chcemy i kupujemy to. Ostatnia jest powracalność. Nierzadko powracamy, aby kupić produkt lub usługę jeszcze raz.

Specjaliści w marketingu w wyszukiwarkach zazwyczaj starają się docierać do trzech środkowych etapów rozwoju wiedzy o produkcie i potrzeby jego posiadania. Każdemu z tych etapów można przyporządkować inną formę aktywności związanych z wybieranymi słowami kluczowymi, tworzonymi hasłami reklamowymi, przygotowywanymi stronami docelowymi.

Poziom zainteresowania przypisujemy zazwyczaj osobom, które poszukują ofert wycieczek, hoteli, mieszkań czyli ogólnych słów kluczowych.

Poziom rozważania można przypisać użytkownikom, którzy poszukują średnio ogólnych słów kluczowych, np. wycieczki Zakopane, wycieczki USA.

Poziom czwarty czyli poziom zakupu zostaje przypisywany tym, którzy wykorzystują ścisłe słowa kluczowe. Są to, np. lodówka Amica-890l65.

Do wszystkich użytkowników jednak warto się odwoływać. Jeśli jednak chcemy odwoływać się tylko do niektórych użytkowników to miejmy świadomość, do kogo tak naprawdę się kierujemy i co się z tym wiąże.

[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa