ClickCease

Niskie wyniki jakości stron docelowych.

utworzone przez | Wrz 10, 2007 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Wyniki jakości są jednym z niezbędnych elementów tworzenia oraz optymalizacji efektownej kampanii AdWords. Natomiast przekładają się one również bezpośrednio na koszty prowadzenia kampanii reklamowej w witrynie Google-mowa tu oczywiście o wynikach jakości słów kluczowych oraz strony docelowej. Które strony więc mogą uzyskiwać niskie wyniki jakości stron docelowych?

[signinlocker]

Niedawno na blogu AdWords została opublikowana informacja, która dotyczy modeli biznesowych. Chodzi tam o takie modele, które mogą uzyskiwać niskie wartości wyniku jakości stron docelowych. Informacje te dotyczą jednak dwóch rożnych typów witryn.

Pierwszym z nich są typy witryn internetowych, które z reguły będą karane poprzez niskie wyniki jakości strony docelowej ze względu na niski poziom satysfakcji, która jest dostarczana przez nie użytkownikowi.

Drugi wspomniany rodzaj to typ witryn internetowych, które mogą otrzymywać niskie wyniki jakości strony docelowej, a przy ich reklamie należy zwrócić szczególną uwagę na wskazówki Google, które dotyczą jakości strony docelowej.

Jakie są więc wskazówki dotyczące jakości strony i witryny docelowej? Witryny o wysokiej jakości przede wszystkim charakteryzują dwie cechy, którymi są trafność i oryginalność. Jak więc utworzyć treści, które spełnią te zasady?

Aby spełniona została cecha trafności, użytkownicy muszą przede wszystkim łatwo odnaleźć reklamowaną ofertę. Istotne jest również, aby reklama kierowała na stronę w witrynie, która zawiera przydatne informacje na temat polecanego o reklamowanego produktu czy usługi. Przykładem może tutaj być strona, na której każdy z użytkowników może zakupić reklamowany produkt czy usługę.

Po trafności, należy jeszcze spełnić cechę oryginalności. Tak więc każda strona powinna zawierać unikatową treść, niepowtarzalną. Powinna ona być jedyna, nie do znalezienia na innych stronach internetowych. Jednak niepowtarzalność to nie wszystko. Musi ona również zawierać istotne informacje. Jeżeli reklama kieruje użytkowników na stronę internetową zapełnioną po brzegi reklamami czy wynikami wyszukiwania nie jest to najlepszy pomysł. Taka strona powinna też zawierać ważne, bogate, unikatowe, dodatkowe treści.

Jakie więc modele biznesowe będą mogły uzyskiwać niskie wyniki jakości strony docelowej? Będą to przede wszystkim witryny zbierające dane, które mają za zadanie oferować bezpłatne produkty. Po co? Aby uzyskiwać prywatne informacje od użytkowników. Inny przykład to witryny, które zajmują się głownie wyświetlaniem reklam, nie spotykamy na nich żadnych innych treści czy strony internetowe zawierające złośliwe oprogramowanie. Są one najczęściej instalowane na komputerze bez wiedzy użytkownika. Te modele w 99 % będą uzyskiwać niskie wyniki jakości strony docelowej.

Są też modele, które mogą lecz nie muszą ich uzyskiwać. Będą to na przykład: książki elektroniczne wyświetlające powszechne reklamy lub takie, które za zadanie mają instalować złośliwe oprogramowanie, witryny oferujące sposoby na szybkie wzbogacenie się lub te które porównują oferty różnych sklepów w sieci, agregatory turystyczne czy witryny afiliacyjne, które nie przestrzegają wskazówek narzuconych afiliacji.

Jeśli te informacje nie są dla Ciebie wystarczające, zajrzyj na stronę pomocy AdWords.

[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa