ClickCease

Zasady redakcyjne Google AdWords

utworzone przez | Mar 2, 2011 | Bez kategorii | 0 komentarzy

Pojawiły się spekulacje dotyczące akceptacji reklam w narzędziu AdWords. Największy problem mają z tym osoby, które reklamują bieliznę czy inne tematy, bardziej kobiece. Zawrzemy więc w poście praktyczne porady, które warto wykorzystać podczas tworzenia reklamy graficznej i tekstowej w AdWords.
[signinlocker]
Reklamy pojawiające się w narzędziu mogą zostać zaklasyfikowane jako reklamy dla całej rodziny. Te znajdujące się w tej grupie mogą być wyświetlane bez ograniczeń w sieci. Są to jak pewnie się domyślacie reklamy, które swoją treścią czy też grafiką odpowiednie są dla całej publiczności, niezależnie od jej wieku. Mogą bez problemu oglądać je dzieci, gdyż nie znajdują się tam obrazki czy też treść przeznaczone jedynie dla dorosłych. Szczególnie mamy tutaj na myśli treści seksualne, pornograficzne, nagość, wulgaryzmy itd.

Inną kategorią są reklamy nie dla całej rodziny. Różnica polega na tym, że te reklamy wyświetlane są tylko w sieci wyszukiwania. Również w jej obrębie nie będą wyświetlane osobom, które aktywowali “Filtr rodzinny SafeSearch”. Nie mogą to być nawet te same produkty, które pokazane zostały w ramach reklamy dla całej rodziny, ale pokazane w inny sposób. Mam tu na myśli sposób seksowny, erotyczny, mimo że nie występuje tam motyw nagości czy sytuacji seksualnych.

Trzecią grupą są reklamy dla dorosłych. Te natomiast będą wyświetlane tylko w sieci wyszukiwania i tylko wtedy, gdy zapytanie zostanie sklasyfikowane jako “zapytania dla dorosłych”. Łatwo się domyślić, jak takie reklamy będą wyglądały-na pewno niejednokrotnie spotkaliśmy się z tym typem. Mają one bezpośrednie nawiązanie do nagości, sytuacji erotycznych i seksualnych.

Ten temat nie jest jasno określony, gdyż Google do dzisiejszego dnia nie określiło granic tego co jest erotyczne, co seksowne, a co jeszcze nie i będzie nadawać się do reklamy dla całej rodziny. Jest to więc temat rzeka, z różnymi opiniami i spekulacjami.
[/signinlocker]

fota2Autor: Michał Babiak
CEO SemStar sp. z o. o.

Moją misją jest zwiększenie poziomu świadomości przedsiębiorców dotyczącą marketingu internetowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką tak aby mogli czerpać nieustanne korzyści finansowe oraz rozwojowe z dobra internetu, odróżniając tym samym błędne informacje i usługi, które uniemożliwiają rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Internet jest bardzo zaśmiecony, uważam że aktualne informacje dostępne w sieci, szkoleniach, książkach, prasie oraz przekazywane przez agencje reklamowe manipulują branżą, dostarczają potencjalnie wartościowe informacje oraz usługi ale tak naprawdę sprowadzają przedsiębiorców na złą drogę, wykorzystując ich niewiedzę. Narażają tym samym na duże koszty, błędne doświadczenia, utratę klientów a nawet zamknięcie firmy.

Głównym celem moich działań, jest pomoc i wsparcie udzielone jak największej ilości przedsiębiorstw i osób, które prowadzą swoje działania w internecie albo mają dopiero w planach rozwój swojej firmy i zarabianie pieniędzy w sieci. Tym samym podnieś poziom życia dzięki zdobytej wiedzy i korzyści finansowych wygenerowanych przez świadczone usługi.

Pomogłem już setką przedsiębiorstw, realizując i nadzorując setki kampanii. Wykorzystuje do tego swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane w czasie 11 letniej praktyki zawodowej. Zrealizowałem kampanie z wydanym budżetem przekraczającym kilka milionów złotych. Pracowałem jako główny specjalista od marketingu w największych korporacjach oraz agencjach reklamowych w Polsce i Europie osiągając spektakularne sukcesy o, których można przeczytać w internecie oraz w zakładce doświadczenie.

Cieszę się z każdego sukcesu i radości swoich Klientów oraz Osób czerpiących wiedzę z moich materiałów. Ich zadowolenie nieustannie motywuje mnie do dalszego rozwoju i pracy. Głównie kieruje się wartościami takimi jak dobro, prawda i zaufanie.

Archiwa